-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: nowe auto za 60-70 tys. zł
Date: Mon, 8 Aug 2011 15:44:21 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 99
Message-ID: <j1op7f$vtb$1@news.onet.pl>
References: <j1gtio$q4t$1@news.onet.pl> <j1hodt$m4p$1@inews.gazeta.pl>
<177v8ot4xdd4z$.dlg@lepper.institute.com> <j1hqfs$rm9$1@inews.gazeta.pl>
<j1jjck$cd6$1@news.onet.pl> <j1k7jt$elv$1@inews.gazeta.pl>
<j1k80g$3ou$1@news.onet.pl> <j1luik$kts$1@inews.gazeta.pl>
<j1lvuk$vnv$1@news.onet.pl> <j1m66i$ef0$1@inews.gazeta.pl>
<j1m6g9$r37$1@news.onet.pl> <j1md69$4dt$1@inews.gazeta.pl>
<j1mgk7$64q$1@news.onet.pl> <j1ohdp$1g4$1@inews.gazeta.pl>
<j1oi03$1fu$1@news.onet.pl> <j1ojjp$829$1@inews.gazeta.pl>
<j1ojs1$9n9$1@news.onet.pl> <j1okth$c50$1@inews.gazeta.pl>
<j1olmj$hta$1@news.onet.pl> <j1oon4$pej$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: acc100.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1312811055 32683 83.25.54.100 (8 Aug 2011 13:44:15 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 8 Aug 2011 13:44:15 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <j1oon4$pej$1@inews.gazeta.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
X-Antivirus: avast! (VPS 110807-1, 2011-08-07), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2390741
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Arek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości news:
>> A to dla mnie ważniejsze niż różnica rzędu stopnia czy dwóch (na
>> wylocie) po wjechaniu w las.
>
> Na wylocie czego, pisałem o temperaturze wewnątrz samochodu.
A ja tam, gdzie mi to pasuje, a nie gdzie pasowało umieścić czujnik
konstruktorowi.
Czyli nogi i głowa.
>
> Aby zmniejszyć temperaturę pewnie musi mocniej powiać. Pytanie czy jest to
> odczuwalne.
Jest.
> Ja nigdy tego nie odczułem, bowiem automat bardzo szybko reaguje więc
> temperatura nie zdąży wzrosnąć na tyle aby konieczne było zbytnie
> zwiększenie siły nawiewu.
Cholernie szybko reaguje jak masz 50 stopni we wnętrzu i musi to schłodzić.
Wieje na potęgę wszystkimi wylotami, a potem co gorsza zaczyna nimi mieszać.
Jak już jedziesz i dobrze ustawiłeś - to tak jak pisałem - żadne regulacje
potrzebne nie są.
>> I każdego innego również.
>
> Nie spotkałem takiego.
Spotykałeś tylko takie, tylko o tym nie wiesz, bo nie masz zielonego pojęcia
o moich oczekiwaniach.
>>> Znaczy się, Twoje nie wyłączały się jak przestawało padać, ewentualnie
>>> nie dopasowywały częstotliwości do ilości deszczu.
>>
>> Nie włączały się gdy mżyło, leciało spod kół, względnie robiły to w
>> nieodpowiedni moim zdaniem sposób.
>
> Czyli miałeś źle działający automat. Mój takie rzeczy dość dobrze wykrywa.
Być moze tamten też wykrywał dość dobrze.
Ale mnie to nie zadawalało, bo sam robię to lepiej.
>
>>> Automaty które opisujesz zdecydowanie nie spełniały by moich potrzeb.
>>> Bo Twoje wymagania, co sam opisałeś w innym poście, są zdecydowanie
>>> niższe niż moje.
>>
>> Wyższe.
>> Oprócz temperatury kolosalne znaczenie ma również to gdzie i jak wieje.
>
> Przeciągi w automacie?
Tak.
Na dzień dobry trzeba zamykać nawiew na wprost.
>Czym Ty jeździsz? To jest chyba oczywiste, że jest to niedopuszczalne.
Skoro nie zauważasz, to dla Ciebie jest dopuszczalne.
Co więcej, przy każdej przejażdżce taksówką z klimą najchętniej od razu bym
gościowi pozamykał połowę wiejących otworów.
> Dodatkowo skoki temperatury wewnątrz o kilka stopni są dla Ciebie
> akceptowalne.
Bardziej niż zmiana siły nawiewu.
>Wniosek, Ty nie masz żadnych wymagań.
Nie, to Ty nie masz żadnych wymagań.
Niech sobie wieje jak chce, byle 21 a nie 22.
U mnie jest odwrotnie - to czy 22 czy 21 nie ma znaczenia, byle wiało
delikatnie i tam gdzie chcę.
Czyli na szyby, a nie na mnie.
>> I nawet z tego co mam jeszcze kilka rzeczy bym wyrzucił i sobie ręcznie
>> ustawił tak jak mi pasuje.
>
> Gdyby chodziło tylko o to, że nie lubisz przepłacać, za funkcję których
> *nie potrzebujesz* to nie pisał być takich głupot.
Jak na razie to Ty piszesz głupoty, nawet nie próbując zrozumieć co się do
Ciebie mówi.
>
> Tym się właśnie różnią ludzie którzy *świadomie*
Świadomie uznają, że jak coś producent wymyślił, to musi być naj.
I nie dopuszczają innego zdania.
Ja taką "świadomość" nazywam naiwnością, żeby nie powiedzieć mocniej.
Następne wpisy z tego wątku
- 08.08.11 15:47 J.F.
- 08.08.11 15:48 Arek
- 08.08.11 15:52 J.F.
- 08.08.11 16:12 Arek
- 08.08.11 16:16 Arek
- 08.08.11 16:18 Cavallino
- 08.08.11 16:20 Arek
- 08.08.11 16:28 Cavallino
- 08.08.11 16:29 Cavallino
- 08.08.11 16:42 Arek
- 08.08.11 16:48 Arek
- 08.08.11 16:52 Cavallino
- 08.08.11 16:53 Cavallino
- 08.08.11 16:59 Arek
- 08.08.11 17:15 Arek
Najnowsze wątki z tej grupy
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
- Nowe obowiązkowe wyposażenie samochodów
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
Najnowsze wątki
- 2024-05-28 Łódź => SAP CO Consultant <=
- 2024-05-28 Białystok => Senior Developer React Native <=
- 2024-05-28 Kraków => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-28 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-05-28 Białystok => ERP Implementer <=
- 2024-05-28 => Solution Architect (secure communication and IoT solutions) <=
- 2024-05-28 Warszawa => Staż w dziale Sprzedaży B2B (2 miejsca) <=
- 2024-05-28 Szczecin => Realtime (C) Software Developer <=
- 2024-05-27 Warszawa => Senior Account Manager (stacjonarnie) <=
- 2024-05-27 Warszawa => Senior Account Manager (on-site) <=
- 2024-05-27 Zielona Góra => Inżynier R&D Energoelektronik <=
- 2024-05-27 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-27 Sulzbach => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesunge
- 2024-05-27 Białystok => Starszy inżynier Cloud DevOps (Azure) <=
- 2024-05-27 Marki => Senior PHP Developer <=