    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: nowe auto za 60-70 tys. zł
    Date: Mon, 8 Aug 2011 15:44:21 +0200
    <177v8ot4xdd4z$.dlg@lepper.institute.com> <j1hqfs$rm9$1@inews.gazeta.pl>
    <j1jjck$cd6$1@news.onet.pl> <j1k7jt$elv$1@inews.gazeta.pl>
    <j1k80g$3ou$1@news.onet.pl> <j1luik$kts$1@inews.gazeta.pl>
    <j1lvuk$vnv$1@news.onet.pl> <j1m66i$ef0$1@inews.gazeta.pl>
    <j1m6g9$r37$1@news.onet.pl> <j1md69$4dt$1@inews.gazeta.pl>
    <j1mgk7$64q$1@news.onet.pl> <j1ohdp$1g4$1@inews.gazeta.pl>
    <j1oi03$1fu$1@news.onet.pl> <j1ojjp$829$1@inews.gazeta.pl>
    <j1ojs1$9n9$1@news.onet.pl> <j1okth$c50$1@inews.gazeta.pl>
    <j1olmj$hta$1@news.onet.pl> <j1oon4$pej$1@inews.gazeta.pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości news:

    > Na wylocie czego, pisałem o temperaturze wewnątrz samochodu.

    A ja tam, gdzie mi to pasuje, a nie gdzie pasowało umieścić czujnik
    konstruktorowi.
    Czyli nogi i głowa.

    > Aby zmniejszyć temperaturę pewnie musi mocniej powiać. Pytanie czy jest to
    > odczuwalne.

    Jest.

    > Ja nigdy tego nie odczułem, bowiem automat bardzo szybko reaguje więc
    > temperatura nie zdąży wzrosnąć na tyle aby konieczne było zbytnie
    > zwiększenie siły nawiewu.

    Cholernie szybko reaguje jak masz 50 stopni we wnętrzu i musi to schłodzić.
    Wieje na potęgę wszystkimi wylotami, a potem co gorsza zaczyna nimi mieszać.

    Jak już jedziesz i dobrze ustawiłeś - to tak jak pisałem - żadne regulacje
    potrzebne nie są.

    > Nie spotkałem takiego.

    Spotykałeś tylko takie, tylko o tym nie wiesz, bo nie masz zielonego pojęcia
    o moich oczekiwaniach.

    > Czyli miałeś źle działający automat. Mój takie rzeczy dość dobrze wykrywa.

    Być moze tamten też wykrywał dość dobrze.
    Ale mnie to nie zadawalało, bo sam robię to lepiej.

    > Przeciągi w automacie?

    Tak.
    Na dzień dobry trzeba zamykać nawiew na wprost.

    >Czym Ty jeździsz? To jest chyba oczywiste, że jest to niedopuszczalne.

    Skoro nie zauważasz, to dla Ciebie jest dopuszczalne.
    Co więcej, przy każdej przejażdżce taksówką z klimą najchętniej od razu bym
    gościowi pozamykał połowę wiejących otworów.

    > Dodatkowo skoki temperatury wewnątrz o kilka stopni są dla Ciebie
    > akceptowalne.

    Bardziej niż zmiana siły nawiewu.

    >Wniosek, Ty nie masz żadnych wymagań.

    Nie, to Ty nie masz żadnych wymagań.
    Niech sobie wieje jak chce, byle 21 a nie 22.

    U mnie jest odwrotnie - to czy 22 czy 21 nie ma znaczenia, byle wiało
    delikatnie i tam gdzie chcę.
    Czyli na szyby, a nie na mnie.

    > Gdyby chodziło tylko o to, że nie lubisz przepłacać, za funkcję których
    > *nie potrzebujesz* to nie pisał być takich głupot.

    Jak na razie to Ty piszesz głupoty, nawet nie próbując zrozumieć co się do
    Ciebie mówi.

    > Tym się właśnie różnią ludzie którzy *świadomie*

    Świadomie uznają, że jak coś producent wymyślił, to musi być naj.
    I nie dopuszczają innego zdania.
    Ja taką "świadomość" nazywam naiwnością, żeby nie powiedzieć mocniej.