  • 1. Data: 2011-08-05 16:09:25
    Temat: nowe auto za 60-70 tys. zł
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

    Stoję przed wyborem zakupu nowego samochodu. Budżet to 60-70 tys. zł.

    Ma być hatchback, benzyna (ropa już nie mieści się w budżecie), 5-drzwiowy,
    klimatyzacja automatyczna, podgrzewane boczne lusterka, pełne koło zapasowe
    (żaden zestaw naprawczy).

    Na razie oglądam Skodę Octavia i Citroena C4. Widziałem wyprzedaże
    Mitsubishi samochodów demontracyjnych - nawet atrakcyjne ceny, ale części
    zamienne do Mitsubishi to zbyt duży wydatek, a to też trzeba mieć na uwadze
    przy dłuższej eksploatacji samochodu.

    A co Wy byście polecali? Na jakie jeszcze inne modele zwrócić uwagę?

    Dzięki za sugestie.

  • 2. Data: 2011-08-05 16:15:21
    Temat: Re: nowe auto za 60-70 tys. zł
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "ttt" <t...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Ma być hatchback, benzyna (ropa już nie mieści się w budżecie),
    > 5-drzwiowy, klimatyzacja automatyczna, podgrzewane boczne lusterka, pełne

    Oczywiście że się mieści i diesel.
    Wystarczy nie patrzeć na drogie auta, czy też ceny wyjściowe w cennikach.
    Czyli standardowo - Ceed, Bravo itd.

  • 3. Data: 2011-08-05 16:32:55
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

> [...]
    > uwadze przy dłuższej eksploatacji samochodu.
    >
    > A co Wy byście polecali? Na jakie jeszcze inne modele zwrócić uwagę?

    Bierz lancera. Ceny części nie są wyższe do fancuzów, zamienników mnóstwo.
    Za 70 dych kupisz wypasioną wersję, sportback jest pakowny, b. dobrze się
    prowadzi. W zależności od wersji silnikowej, spalanie od 5,5 na trasie do 12
    w miescie ;-)

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 4. Data: 2011-08-05 18:55:17
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Stoję przed wyborem zakupu nowego samochodu. Budżet to 60-70 tys. zł.
    >
    > pełne koło zapasowe (żaden zestaw naprawczy).

    o matko. a co to za wyznacznik??
    od 6 lat mam samochody bez zapasu:
    Mercedesa, 2 Tourany, Altee, Dodge i ANI RAZU nie potrzebowałem zapasu. ba!!
    nawet nie korzystałem z zestawu naprawczego :)
    2 razy jechałem na lawecie po wjechaniu w dziurę ale po pęknięciu 2 felg
    więc i tak zapas by nie pomógł. po latach wiem że była to wina alufelg Rial
    Flair w pierwszym Touranie /ostrzegam przed tym modelem felg!!/
    pzdr
    GL

  • 5. Data: 2011-08-05 19:25:18
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

    > o matko. a co to za wyznacznik??

    Wyznacznik wynika z doświadczenia. W sytuacjach, które mnie spotkały (trzy
    razy w przeciągu ostatnich dwóch lat) żadne zestawy naprawcze nic by nie
    pomogły.

  • 6. Data: 2011-08-05 20:41:36
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Fri, 5 Aug 2011 16:09:25 +0200, ttt napisał(a):

> [...]
    > klimatyzacja automatyczna, podgrzewane boczne lusterka, pełne koło zapasowe

    Może Cruze ? Ja jeszcze jestem zadowolony :)

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 7. Data: 2011-08-05 20:53:18
    Od: PoleApart <p...@g...com>

    On Fri, 5 Aug 2011 16:09:25 +0200, ttt wrote:

> [...]
    > przy dłuższej eksploatacji samochodu.
    >
    > A co Wy byście polecali? Na jakie jeszcze inne modele zwrócić uwagę?

    Z wymagań wynika, że jesteś rozsądny, praktyczny i pragmatyczny. Czyli
    skończysz w Octavii i będziesz zadowolony.

  • 8. Data: 2011-08-05 21:49:44
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 05-08-2011 o 16:15:21 Cavallino <c...@k...pl>
    napisał(a):

    > Oczywiście że się mieści i diesel.
    > Wystarczy nie patrzeć na drogie auta, czy też ceny wyjściowe w cennikach.
    > Czyli standardowo - Ceed, Bravo itd.

    Święta prawda, cennik na stronie nie ma nic wspólnego z ceną jaką się
    płaci w salonie.
    Oczywiście cena niższa. Jest jedno ale, te ale dotyczy chyba Toyoty, tam
    to rabat dają na dywaniki tylko :/

  • 9. Data: 2011-08-05 22:12:39
    Od: "JJK" <k...@W...gazeta.pl>

    Mercedes A160 w wersji Final Edition z 1,5 litrowym benzynowy silnikiem o
    mocy 95 KM.
    Cena promocyjna to 66 tys.

  • 10. Data: 2011-08-05 23:47:28
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "ttt" wrote:
    > Na jakie jeszcze inne modele zwrócić uwagę?

    A może niestandardowo - Mazda 3 1.6 Exclusive, z lakierem metalik niecałe 72 tys.
    Dwustrefowa klima automatyczna, sterowanie radiem w kierownicy, kiera i lewarek
    zmiany biegów w skórze, 3 kolory tapicerki do wyboru, felgi alu 16", składane
    el. lusterka... Tylko jeden poważny minus - niestety demonem szybkości z tym
    silnikiem nie jest, ale do spokojnego poruszania się wystarczy.

    No chyba, że budżet to 60-70, z naciskiem na bliżej 60. Obejrzałbym Ceeda, Bravo
    i i30. Powinno wystarczyć na i30 1.6b w wersji Style, albo Ceeda 1.6 w topowej
    wersji, powinno styknąć nawet na pakiet z felgami 17". Bravo za tę kasę dostaniesz
    z 1.4 140KM, wszystkim co potrzebujesz i felgami 17". Ja bym się przejechał
    Ceedem i Bravo, kupił tego, który spodobałby mi się bardziej, czyli pewnie Fiata. :-)

    Citroen C4 fajny, ale z cenami zaszaleli straszliwie, klimę automatyczną dostaje się
    dopiero w topowej wersji za 75 tys zł.

    Jedno jest pewne - Octavii bym nie kupił. :-)

    Co do wyboru diesel/benzyna - nie napisałeś ile km rocznie będziesz tym autem
    przejeżdżał, ile w tym miasta i trasy... Nie napisałeś też, czy auto ma być
    dynamiczne,
    czy jeździsz raczej spokojnie i mocny silnik Cię nie interesuje...

    Pozdrawiam
    .Peeter