    From: Arek <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: nowe auto za 60-70 tys. zł
    Date: Mon, 08 Aug 2011 16:16:35 +0200

    W dniu 2011-08-08 14:45, Cavallino pisze:

    > W każdym teście przegrywa z Focusem, więc ktoś musi się mylić.

    Bo focus ma najlepsze zawieszenie w swojej klasie. Ale to, że golf ma
    odrobinę gorsze nie oznacza, że beznadziejne. Tylko że lepsze od
    wszystkich pozostałych.

    > Oczywiście.
    > Te pierwsze są dla ludzi, a drugie dla snobów. ;-)

    Typowe podejście ludzi z problemami. Jednych stać na taczkę bez klimy,
    drugich na samochód. Nikt nie jest lepszy nikt gorszy. Tylko temu na
    taczce czasem żal dupę ściska.

    A.