-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Shrek <u...@d...invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: nowe auto za 60-70 tys. zł
Date: Mon, 08 Aug 2011 21:37:45 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 19
Message-ID: <j1pdv1$1pk$1@inews.gazeta.pl>
References: <j1gtio$q4t$1@news.onet.pl> <j1hodt$m4p$1@inews.gazeta.pl>
<177v8ot4xdd4z$.dlg@lepper.institute.com> <j1hqfs$rm9$1@inews.gazeta.pl>
<j1jjck$cd6$1@news.onet.pl> <j1k7jt$elv$1@inews.gazeta.pl>
<j1k80g$3ou$1@news.onet.pl> <j1luik$kts$1@inews.gazeta.pl>
<j1lvuk$vnv$1@news.onet.pl> <j1m66i$ef0$1@inews.gazeta.pl>
<j1m6g9$r37$1@news.onet.pl> <j1md69$4dt$1@inews.gazeta.pl>
<j1mgk7$64q$1@news.onet.pl> <j1ohak$63t$2@polsl.pl>
<j1ohe6$upk$1@news.onet.pl> <j1om99$5vk$2@polsl.pl>
<j1p6u6$9uj$1@inews.gazeta.pl> <j1p7hm$b26$1@polsl.pl>
<j1p876$dua$1@inews.gazeta.pl> <j1pbkk$p3i$1@polsl.pl>
<j1pc25$ptu$1@inews.gazeta.pl> <j1pd0d$t81$1@polsl.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.142.196.43
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1312832289 1844 83.142.196.43 (8 Aug 2011 19:38:09 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 8 Aug 2011 19:38:09 +0000 (UTC)
X-User: lskorupka
In-Reply-To: <j1pd0d$t81$1@polsl.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; WOW64; rv:5.0) Gecko/20110624
Thunderbird/5.0
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2390857
[ ukryj nagłówki ]On 2011-08-08 21:21, Bartłomiej Zieliński wrote:
To pewnie też zależy od silnika. Ważne, żeby miał w miarę duży moment
obrotowy już od niskich obrotów - wtedy płynnie przyspiesza w szerokim
zakresie rpm, czyli nie trzeba wciskać w podłogę, żeby uzyskać pożądany
efekt.
Takie rzeczy to raczej w dislach:)
>> Anyway - w hondzie to miedzy 2 a 2,8 tysia, to silnik chyba głównie
>> zużywa paliwo na efekty dzwiękowe i trzesienie budą, bo przyspieszć
>> to jak muł bagienny w tym zakresie przyspiesza:)
>
> Mam jakieś dziwne przeświadczenie, że silniki Hondy lubią wysokie obroty.
Ano lubią. I jak tu nie dogodzić takiej Hondzie;)
Shrek.
Następne wpisy z tego wątku
- 08.08.11 21:53 Adam Płaszczyca
- 08.08.11 22:00 Shrek
- 08.08.11 22:22 Cavallino
- 08.08.11 22:22 Cavallino
- 08.08.11 23:25 Przemysław Czaja
- 08.08.11 23:43 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 09.08.11 00:06 Mirek Ptak
- 09.08.11 00:14 Mirek Ptak
- 09.08.11 06:53 Shrek
- 09.08.11 07:42 Bartłomiej Zieliński
- 09.08.11 07:43 Bartłomiej Zieliński
- 09.08.11 07:47 Bartłomiej Zieliński
- 09.08.11 07:49 Bartłomiej Zieliński
- 09.08.11 07:56 Bartłomiej Zieliński
- 09.08.11 08:58 Arek
Najnowsze wątki z tej grupy
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
- Nowe obowiązkowe wyposażenie samochodów
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
Najnowsze wątki
- 2024-05-26 O co chodzi?
- 2024-05-26 PJ autobus-tramwaj
- 2024-05-26 Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- 2024-05-26 cena pięciocyfrowa
- 2024-05-26 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-25 supercap
- 2024-05-25 Sulzbach => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław