eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodynowe auto za 60-70 tys. zł › Re: nowe auto za 60-70 tys. zł
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: nowe auto za 60-70 tys. zł
    Date: Thu, 11 Aug 2011 10:31:21 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 34
    Message-ID: <j2040r$sqq$1@inews.gazeta.pl>
    References: <j1gtio$q4t$1@news.onet.pl> <j1ohak$63t$2@polsl.pl>
    <j1ohe6$upk$1@news.onet.pl> <j1om99$5vk$2@polsl.pl>
    <j1p6u6$9uj$1@inews.gazeta.pl> <j1p7hm$b26$1@polsl.pl>
    <j1pk8k$kcq$1@inews.gazeta.pl> <j1qhkl$plu$3@polsl.pl>
    <j1qn5e$41r$1@inews.gazeta.pl> <j1qofg$hmm$1@polsl.pl>
    <j1qqef$dfv$1@inews.gazeta.pl> <6...@p...pl>
    <j1rbi3$apv$1@inews.gazeta.pl> <j1tdjr$u3i$1@news.onet.pl>
    <j1u8n3$sf2$1@inews.gazeta.pl> <j1uboh$6ts$2@inews.gazeta.pl>
    <op.vz0rtu0qmsihv2@mylaptop> <j20132$hda$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77-253-73-64.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1313051483 29530 77.253.73.64 (11 Aug 2011 08:31:23 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 11 Aug 2011 08:31:23 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <j20132$hda$1@news.onet.pl>
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-User: przempox
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2391569
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "wit"

    >> Sprawa jest o tyle prosta i aż dziw bierze, że niewielu to rozumie.
    >> KAŻDE hamowanie czy się to komu podoba czy nie, to strata energii
    >> uprzednio
    >> zużytej do rozpędzenia pojazdu - nie hamujesz - dalej zajedziesz i
    >> dotyczy
    >> to
    >> każdego rodzaju hamowania: silnikiem, hamulcem, nogami...
    >
    > No i o to chodzi: HAMOWANIE. Jeżeli muszę hamować to najefektywniej
    > hamować
    > silnikiem (w sensie: najefektywniej energetycznie). Uważasz inaczej?



    Uważam tak samo, tyle, że w codziennej jeździe hamując ciągle silnikiem
    nie pozwalając się pojazdowi toczyć z minimalnymi oporami nie
    oszczędzasz paliwa.

    Wszystko oczywiście zależy od stylu jazdy - niestety bez hamowania
    silnikiem jest nieco trudniejsza i wymaga większej zdolności
    przewidywania.

    Ostatni już przykład:

    Dojechałeś do szczytu wzniesienia i widzisz dłuuuugą prostą opadającą
    łagodnie w dół zakończoną betonową barierką - masz trzy możliwości:
    wcisnąć sprzęgło i dotoczyć się do przeszkody, puścić pedał
    przyśpieszenia i hamować silnikiem, nic nie robić i zahamować hamulcem
    przed przeszkodą. Jak się Tobie wydaje w którym przypadku zużyjesz
    najmniej paliwa?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: