eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodynowe auto za 60-70 tys. zł › Re: nowe auto za 60-70 tys. zł
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: " AA" <c...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: nowe auto za 60-70 tys. zł
    Date: Thu, 11 Aug 2011 14:18:48 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 47
    Message-ID: <j20oc8$5it$1@inews.gazeta.pl>
    References: <j1gtio$q4t$1@news.onet.pl> <j1hqfs$rm9$1@inews.gazeta.pl>
    <j1jjck$cd6$1@news.onet.pl> <j1k7jt$elv$1@inews.gazeta.pl>
    <j1k80g$3ou$1@news.onet.pl> <j1luik$kts$1@inews.gazeta.pl>
    <j1lvuk$vnv$1@news.onet.pl> <j1m66i$ef0$1@inews.gazeta.pl>
    <j1m6g9$r37$1@news.onet.pl> <j1md69$4dt$1@inews.gazeta.pl>
    <j1mgk7$64q$1@news.onet.pl> <j1ohak$63t$2@polsl.pl>
    <j1ohe6$upk$1@news.onet.pl> <j1om99$5vk$2@polsl.pl>
    <j1p6u6$9uj$1@inews.gazeta.pl> <j1p7hm$b26$1@polsl.pl>
    <j1p876$dua$1@inews.gazeta.pl> <c1.01.3RXpDC$0UZ@mike.oldfield.org.pl>
    <j1pcgr$qqh$1@inews.gazeta.pl> <c1.01.3RXqD8$0Ud@mike.oldfield.org.pl>
    <j1pfac$638$1@inews.gazeta.pl> <c1.01.3RYTS6$0Uj@mike.oldfield.org.pl>
    <j1ublv$6ts$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: localhost
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1313072328 5725 172.20.26.242 (11 Aug 2011 14:18:48 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 11 Aug 2011 14:18:48 +0000 (UTC)
    X-User: cabecao
    X-Forwarded-For: 151.193.120.15
    X-Remote-IP: localhost
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2391695
    [ ukryj nagłówki ]

    Shrek <u...@d...invalid> napisał(a):

    > > Przy tych prędkościach opór
    > > powietrza nie gra tak wielkiej roli, za to przy ruszaniu dynamicznym
    silnik
    > > pracuje w obszarze o większej sprawności.
    >
    > Tylko tu teoria rozmija się z praktyką - jak głaszczę pedał gazu to
    > znacznie mniej spali niż jak zdecydowanie depczę. Zresztą w przyszłym
    > tygodniu brat pożycza auto, a ma niezrozumiałą dla mnie manierę turlania
    > się - okaże się, że da się moim autem zejść poniżej 8l gazu w trasie;)

    Nieprawda. Mamy dwa przypadki:
    1/ Rozpędzasz się głaszcząc gaz, następnie przejeżdżasz 10km ze stałą
    prędkością
    2/ Rozpędzasz się z gazem w okolicach 3/4 maksymalnego wciśnięcia pedału,
    następnie przejeżdżasz 10km z tą samą prędkością, co w pkt. 1.

    W przypadku 2/ auto spali minimalnie mniej, a na miejscu będziesz minimalnie
    wcześniej.

    http://ecomodder.com/wiki/index.php/Brake_Specific_F
    uel_Consumption_(BSFC)_Map
    s

    > > Rozpędzając magazynujesz energię
    > > w rozpędzonej masie samochodu. I masz krótką prace silnika w zakresie dość
    > > dobrej sprawności i potem się turlasz, praktycznie bez gazu.
    >
    > Tylko czemu jak mówią Rosjanie praktyka jebie teorię;)

    Zapewne zawodzi łącznik kierownica-pedały...

    > > A jak w wersji kapeluszniczej, to cały czas naaaaapędzasz, tylko przy
    > > niskiej sprawności silnika. W sumie energii musisz zużyć podobną ilośc, za
    > > to w drugim wariancie jej wytworzenie będzie przy niższej sprawności.
    >
    > Tyle teoria - też chciałbym, zeby działała... ale praktyka nie chcę:(

    Są kursy, Skoda prowadzi - przejdź się, zdziwisz się, ile robiłeś źle :)

    http://www.szkola-auto.pl/

    pozdr
    AA

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: