  • 11. Data: 2013-12-11 14:29:00
    Temat: Re: nowoczesny telewizor a filmy MKV
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2013-12-11 12:20, Andrew pisze:

    > Ja bym pr?bowa? puszcza? po DLNA u mnie to zdaje egzamin. Z komputera do tv
    > po WiFi.za po?rednictwem routera.

    ale mkv z dużym bitrate będą się cieły, np. takie pliki powyżej 6GB

  • 12. Data: 2013-12-11 14:30:22
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2013-12-11 14:29, pawell32 pisze:

    > ale mkv z dużym bitrate będą się cieły, np. takie pliki powyżej 6GB

    mowa o wi-fi oczywiście

  • 13. Data: 2013-12-11 15:14:34
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    pawell32 nabazgrał(a):

    > ale mkv z dużym bitrate będą się cieły, np. takie pliki powyżej 6GB

    Bzdury gadasz, 100% filmów idzie u mnie po WiFi i nic się nie tnie.

  • 14. Data: 2013-12-11 16:13:26
    Od: K <...@...c>

    W dniu 11-12-2013 15:14, Chris pisze:
    > pawell32 nabazgrał(a):

    > Bzdury gadasz, 100% filmów idzie u mnie po WiFi i nic się nie tnie.

    zalezy od wifi i zaklocen od innych sieci.

  • 15. Data: 2013-12-12 12:11:41
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    K nabazgrał(a):

    > zalezy od wifi i zaklocen od innych sieci.

    Co nie znaczy że nie działa, jak ktoś ma normalną sieć/modem to będzie
    działać bez problemu. Nie wolno od razu zakładać że jak WiFi to nie działa.

  • 16. Data: 2013-12-12 12:31:58
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    > Bzdury gadasz, 100% filmów idzie u mnie po WiFi i nic się nie tnie.

    o jakiej wielkości plików mówisz, że Ci idą bez zacięcia po wi-fi
    i z jakim bitrate?

  • 17. Data: 2013-12-12 12:40:50
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    pawell32 nabazgrał(a):

    > o jakiej wielkości plików mówisz, że Ci idą bez zacięcia po wi-fi
    > i z jakim bitrate?

    Te co mam to do jakiś 20GB, co do bit-rate to zależy od filmu, oglądam
    zarówno filmy 2D jaki i 3D tak dla informacji Sieć postawiona na Draft'N
    Jedyny zonk to przewijanie bo x2 x4 x8 (o ile pamiętam, na pewno 3 pierwsze
    prędkości) idzie bez problemu ale potem już się wywala, ale chyba to wina
    firmware bo kazdy plik 1080p tak ma, z 720p nie ma tego problemu.

  • 18. Data: 2013-12-12 12:43:16
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    pawell32 nabazgrał(a):

    > o jakiej wielkości plików mówisz, że Ci idą bez zacięcia po wi-fi
    > i z jakim bitrate?

    ps. Jak u ciebie się tni to zmień kanał WiFi na inny niż standard, powinno
    wtedy działać jak nie masz 100 osób na tym samym kanale :)

  • 19. Data: 2013-12-23 23:50:18
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2013-12-11 09:03, Chris pisze:

    > Jest tak jak mówisz :) jedyny problem może być z zapisami bo czasami
    > trzeba je wmuxować do kontenera.

    2 miechy temu kupiłem LGika i jest odwrotny problem - w ogole nie czyta
    wmuxowanych napisów tylko te w zewnetrznym pliku.

    --
    @foe_pl

  • 20. Data: 2013-12-24 22:50:02
    Od: "Olo" <p...@i...pl>

    Ja mam LG z podpietym dyskiem USB 500GB i wszystko gra.

    Olo