eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklenowosci "bhp" na stacjach benzynowych i tankowanie "siedząc" › Re: nowosci "bhp" na stacjach benzynowych i tankowanie "siedz?c"
  • Data: 2011-06-15 20:50:05
    Temat: Re: nowosci "bhp" na stacjach benzynowych i tankowanie "siedz?c"
    Od: Jacot <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    masti <g...@t...hell> wrote:

    >Dnia pięknego Wed, 15 Jun 2011 21:19:19 +0200 osobnik zwany PanAdol
    >wystukał:

    >myslę, ze to BHP pracowników. Możesz zwiać.
    >
    >/me co tankuje na siedząco

    Do nas co prawda to "bhp" jeszcze nie dotarlo ale cos czuje ze sam
    bede jego goracym oredownikiem;)
    Pal szesc ucieczki, monitoring jest, ale samo w sobie jest jakies
    dziwne, tlumaczylo by sie gdyby podjechalo potem na motorze do kasy
    ale tak?
    W najlepszym razie pare metrow, i tak musi zlezc, postawic sprzeta,
    pokustykac na piechote, tyle ze z regulu kasku nie zdejmuje (jesli to
    polski motocyklista) wiec choc tyle oszczednosci;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10