  • 1. Data: 2011-06-15 19:19:19
    Temat: nowosci "bhp" na stacjach benzynowych i tankowanie "siedząc"
    Od: "PanAdol" <p...@P...neostrada.pl>

    Cze
    Tankowalem dzis na shellu na puławskiej. Jak zawsze - staje wylaczam
    zdejmuje kask chwytam po pistolet i leje. Nie leci - mowie zablokowane zaraz
    sie zwolni. Chwila trwa wiec ptam pana czy spsuty czy jak na co Pan mowi ze
    trzeba zejsc z motocykla bo mieli kogos z bhp i zabronil im tankowania
    motocykli "na siedzaco" :) Pani przy kasie potwierdzila to wersje ze chodzi
    o moje bezpieczenstwo. Nie wdawalem sie w dyskjusje ale zainteresowalo
    mnie - tankujac jakies 15 lat nei spotkalem sie z czyms takim u Nas jak i
    zagramanicą.
    Pytanie - co moze mi sie stac wg bhp jesli tankuje siedzac ?? :)
    ps. Jesli temat ostatnimi czasy byl to sorki - zadziej wchodze na liste
    ostatnio
    ps2. odp. - tak maisto defaultowe ;)
    Pzdr
    PanAdol

  • 2. Data: 2011-06-15 19:42:45
    Od: duddits <d...@N...pl>

    W dniu 2011-06-15 21:19, PanAdol pisze:
    > Pytanie - co moze mi sie stac wg bhp jesli tankuje siedzac ?? :)

    Możesz sobie rozlać paliwo na spodnie.

    --
    duddits
    FZ8N.pl

  • 3. Data: 2011-06-15 19:52:32
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 15 Jun 2011 21:19:19 +0200 osobnik zwany PanAdol
    wystukał:

    > Pytanie - co moze mi sie stac wg bhp jesli tankuje siedzac ??

    myslę, ze to BHP pracowników. Możesz zwiać.

    /me co tankuje na siedząco

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 4. Data: 2011-06-15 20:46:20
    Temat: Re: nowosci "bhp" na stacjach benzynowych i tankowanie "siedz?c"
    Od: jeDrASS <b...@u...gov>

    On 2011-06-15 21:19, PanAdol wrote:
> [...]
    > trzeba zejsc z motocykla bo mieli kogos z bhp i zabronil im tankowania...

    niestety, to jakaś zorganizowana akcja.. i tylko na shelu.. to samo
    miałem przy sadybie..jakiś miesiąc temu raz facet poprosił o zejście bo
    mają jakąś kontrolę.. potem normalnie tankowałem.. i od kilku dni już
    nie chcą uruchamiać na siedząco, twierdzą, że wewnętrzna instrukcja i
    niby bezpieczeństwo jakiś miał się oblać i zajarać..

    --
    jeDrASS

  • 5. Data: 2011-06-15 20:50:05
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    masti <g...@t...hell> wrote:

    >Dnia pięknego Wed, 15 Jun 2011 21:19:19 +0200 osobnik zwany PanAdol
    >wystukał:

    >myslę, ze to BHP pracowników. Możesz zwiać.
    >
    >/me co tankuje na siedząco

    Do nas co prawda to "bhp" jeszcze nie dotarlo ale cos czuje ze sam
    bede jego goracym oredownikiem;)
    Pal szesc ucieczki, monitoring jest, ale samo w sobie jest jakies
    dziwne, tlumaczylo by sie gdyby podjechalo potem na motorze do kasy
    ale tak?
    W najlepszym razie pare metrow, i tak musi zlezc, postawic sprzeta,
    pokustykac na piechote, tyle ze z regulu kasku nie zdejmuje (jesli to
    polski motocyklista) wiec choc tyle oszczednosci;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 6. Data: 2011-06-15 20:56:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 15 Jun 2011 22:50:05 +0200 osobnik zwany Jacot
    wystukał:

> [...]
    > pokustykac na piechote, tyle ze z regulu kasku nie zdejmuje (jesli to
    > polski motocyklista) wiec choc tyle oszczednosci;)

    u mnie jak chcę nalać więcej niz 3/4 baku to musi stac w pionie, a na
    centralke nie chce mi sie wrzucać

  • 7. Data: 2011-06-15 21:00:14
    Od: marider <m...@g...pl>

    W dniu 2011-06-15 22:46, jeDrASS pisze:

> [...]
    > nie chcą uruchamiać na siedząco, twierdzą, że wewnętrzna instrukcja i
    > niby bezpieczeństwo jakiś miał się oblać i zajarać..

    Bzdura jakas. To jak zatankowac teraz "pod korek" w pionie, pan z
    obslugi pomoze przytrzymac moto? ;)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 8. Data: 2011-06-15 22:01:14
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

> [...]

    > zagramanic?.
    > Pytanie - co moze mi sie stac wg bhp jesli tankuje siedzac ?? :)

    Moga Cie zastrzelic, jak bedziesz uciekal ;P

    --
    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 9. Data: 2011-06-15 22:53:06
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-15, marider <m...@g...pl> wrote:

    > Bzdura jakas. To jak zatankowac teraz "pod korek" w pionie, pan z
    > obslugi pomoze przytrzymac moto? ;)

    Normalnie. Stawiasz na centralke. A jak nie masz to wozisz stojaczek pod
    wahacz. Albo niech ktos napisze do Szela zeby na kazdej stacji byl
    stojaczek.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2011-06-15 22:53:49
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-15, jeDrASS <b...@u...gov> wrote:

> [...]
    > nie chcą uruchamiać na siedząco, twierdzą, że wewnętrzna instrukcja i
    > niby bezpieczeństwo jakiś miał się oblać i zajarać..

    Mi kiedys kazali zdjac kask bo maja jakies przepisy i ich kontroluja i
    jada po premiach.

    --
    Artur
    ZZR 1200