  • Data: 2010-06-02 12:45:29
    Temat: Re: nowy Citroen C4
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michał Przestrzelski" <m...@N...gazeta.pl>
    napisał w wiadomości news:

    > Jak dla mnie zdecydowanie za mało Citroenowy. Ten samochód niczym się nie
    > wyróżnia. Podobnie jak nowe C5. Ok., może jest ładny, zgrabny ale gubi się
    > tłumie.
    > Myślę, że miłośnicy marki nie tego się spodziewają. Ale jak rozumiem
    > samochód
    > ma być dla jak największej rzeszy (nomem omen :) ) odbiorców a nie dla
    > miłośników marki. Ma konkurować ceną, jakością i wyposażaniem a nie
    > podobać
    > się wąskiej grupie odbiorców.

    A dlaczego wąskiej?
    Ja mimo że fanem marki nie jestem, zawsze doceniałem indywidualność designu
    Citroena.
    I nie znam nikogo kto by twierdził, że to brzydkie auta.
    To na pewno nie był cecha negatywna, a wręcz przeciwnie.

    Już raz taki manewr zrobili - z ZX (którego notabene miałem kiedyś),
    myślałem że C4 to powrót do oryginalnej stylistyki tak na dłużej, nawet
    chciałem takie auto kupić (problem był taki, że chciałem 5 drzwiowego, a on
    już nie był taki fajny).
    A tu taki zawód, Citroen wypuszcza bylejakie auto.