  • 1. Data: 2010-06-01 18:12:55
    Temat: nowy Citroen C4
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

    Pod koniec tego roku Citroen chce wprowadzić nowe C4. Zostały już
    opublikowane zdjęcia.

    Czy to tylko wrażenie, że w C4 będzie "stara" kierownica?

    http://www.samar.pl/__/__la/pl/__ac/sec,4/new/58071/
    __Nowy-Citroen-C4.html

  • 2. Data: 2010-06-01 18:22:56
    Temat: Re: nowy Citroen C4
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "ttt" <t...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Pod koniec tego roku Citroen chce wprowadzić nowe C4. Zostały już
    > opublikowane zdjęcia.

    Jak na mój gust zdecydowanie za bardzo przypomina Megane III.
    A to raczej kiepski wzorzec, przynajmniej dla Citroena i zwłaszcza po czymś
    tak dobrym stylistycznie jak C4.

  • 3. Data: 2010-06-01 18:46:31
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2010-06-01 18:22, Cavallino pisze:
> [...]
    >
    > Jak na mój gust zdecydowanie za bardzo przypomina Megane III.
    > A to raczej kiepski wzorzec, przynajmniej dla Citroena i zwłaszcza po

    Ciekawym wersji Coupe. :-P

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 4. Data: 2010-06-01 20:39:30
    Od: Konrad L <p...@o...pl>

    BO ja wiem?

    Mi sie tam nowe C4 podoba, bardziej wywazone niz meganka a za to z
    delikatnymi smaczkami stylistycznymi. Od meganki wieje tandeta i ten
    przod/swiatla jak pomerdane jajko sadzone.

  • 5. Data: 2010-06-01 20:40:17
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

> [...]
    > opublikowane zdjęcia.
    >
    > Czy to tylko wrażenie, że w C4 będzie "stara" kierownica?

    mniam, no wreszcie ktoś poszedł po linii C5-tki,
    po Xsarze obecne C4 to był jakis maszkaron (za wyjątkiem c4 pikusia),

    brat

  • 6. Data: 2010-06-01 20:59:10
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "ttt" wrote:
    > Pod koniec tego roku Citroen chce wprowadzić nowe C4. Zostały już opublikowane
    zdjęcia.

    Ładne. Taka C5 w pomniejszeniu. Wnętrze też fajne, ładne fotele,
    ciekawa deska i zegary na właściwym miejscu. :-)

    > Czy to tylko wrażenie, że w C4 będzie "stara" kierownica?

    I chwała za to. :-)

    Poproszę jeszcze wersję VTS. :-)

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 7. Data: 2010-06-01 22:34:39
    Od: Scypio <s...@p...fm>

    Dnia Tue, 1 Jun 2010 18:22:56 +0200, Cavallino napisal(a):
    > Jak na mój gust zdecydowanie za bardzo przypomina Megane III.
    > A to raczej kiepski wzorzec, przynajmniej dla Citroena i zwłaszcza po czymś
    > tak dobrym stylistycznie jak C4.

    Też mam takie wrażenie... przynajmniej jeśli chodzi o tył samochodu, który
    moim zdaniem psuje pierwsze pozytywne wrażenie. W Megane III bardziej mi
    się podoba, szczególnie Coupe i Grandtour :)

    pozdrawiam,
    --
    scypio

  • 8. Data: 2010-06-02 00:26:19
    Od: "dudley" <d...@o...pl>

    .Peeter wygenerował w news:hu3la1$1d9$1@inews.gazeta.pl taki oto ciąg
    znaków:
    > Ładne. Taka C5 w pomniejszeniu. Wnętrze też fajne, ładne fotele,
    > ciekawa deska i zegary na właściwym miejscu. :-)

    Ładny, ładny - w porównaniu do obecnego dużo ładniejszy. Poszli IMO nieco
    w "niemieckie kształty", a nie w paście stylistyczne typu Megane III.
    Jeszcze wersję 3d chętnie bym zobaczył...
    Pozdrawiam,
    --
    dudley, ckmk
    szarobeżowa astra III

  • 9. Data: 2010-06-02 00:48:08
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 1 Jun 2010 20:40:17 +0200, bratPit napisał(a):

    __Nowy-Citroen-C4.html
    > mniam, no wreszcie ktoś poszedł po linii C5-tki,

    Na szczęście nie zrobili tego błędu co w C5 - usunięcia wersji hatchback
    (czy tam liftback) ;)

    > po Xsarze obecne C4 to był jakis maszkaron (za wyjątkiem c4 pikusia),

    DGCC. Mi się obecne C4 bardzo podoba - jedno z ciekawszych aut tej klasy.
    Konkurencja nudna jak flaki z olejem... no, megane może nieco mniej ale i
    tak gorsza od C4.

    A co do zwykłej kierownicy - to by było dziwne, bo jednak kierownica z
    nieruchomym środkiem to lepsze rozwiązanie.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 10. Data: 2010-06-02 00:50:00
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 2 Jun 2010 00:26:19 +0200, dudley napisał(a):

    > Ładny, ładny - w porównaniu do obecnego dużo ładniejszy. Poszli IMO nieco
    > w "niemieckie kształty", a nie w paście stylistyczne typu Megane III.

    to w końcu niemieckie kształty czy ładny, bo trochę się gubię?
    to jest stylistyczna kupa, kompletny brak polotu jak niemieckie ciągniki do
    orania autostrad. Zmiksowanie nowego C3 i C5 w folcfagenopodobną kupę
    niewiele ma wspólnego z projektowaniem oraz jeszcze mniej z Citroenem.
    Szkoda.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel