    From: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: nowy Citroen C4
    Date: Wed, 02 Jun 2010 23:25:19 +0200

    W dniu 2010-06-02 21:55, Krix12 pisze:

    > CeSaR,nie próbuj porównywać Mitsu Lancera do Fiatów czy
    > Citroenów.Jeździłem 7 lat Lancerem i ani razu mnie nie zawiódł,
    > bajecznie się prowadzi i ma swój styl od lat.Wszystkim
    > polecam.

    Że co proszę? Co do prowadzenia się nie wypowiadam. Ale stylistycznie,
    do VIII-ej generacji włącznie to było nudno i ... nudno.
    IX-tka zaczęła jakoś wyglądać.

    > Następuje tylko jego ewolucja.

    IMHO tak było do IX gen. Najnowsza, to już nie ewolucja, a rewolucja. I
    to całkiem udana. Pisząc o wszystkich, mam na myśli wersje cywilne, bo
    EVO to już inna bajka - tam się patrzy na coś innego niż tylko stylistyka.

    > W Cytrynie to zmiana nazwy i
    > wizerunku ZX.Xsara,C4 następuje rewolucyjnie.Nowa C4 jest ugrzeczniona
    > w stosunku do poprzedniej, jest ładna,ale nie wnosi nic nowego w
    > stylistyce,do czego Citroen starał się przyzwyczajać nas od lat.

    To też fakt. Ale Citroen poszedł po linii pt. "kasa". Widać klientom
    przestały odpowiadać zbyt śmiałe koncepcje. Stąd ugrzecznienie.
    Niemniej jednak, np. kokpit pokazany na zdjęciach (wizualkach) ma w
    sobie to coś, co powoduje chęć posiadania akurat tego.
    Poza tym, wniesienie czegoś nowego do obecnej stylistyki jest po prostu
    trudne. Wiele już było, a na nadmierną ekstrawagancję nie można sobie
    pozwolić, bo klienci mogą zagłosować portfelem na nie.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl