  • From: Waldek Godel <n...@o...info>
    Subject: Re: nowy Citroen C4
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Thu, 3 Jun 2010 10:20:40 +0100

    Dnia Thu, 3 Jun 2010 08:29:41 +0200, dudley napisał(a):

    > Mnie ta niemiecczyzna w stylistyce akurat pasuje - o wiele bardziej
    > strawne toto, niż wspomniana już choćby Meg III, która wygląda tak, jakby
    > projektant spojony beaujolais próbował narysować z pamięci Mazdę 3. No ale

    nie, no megane i w ogóle ostatni wygląd renówek jest całkowicie poza
    konkurencją, tyle, że nie z tej strony, z której firma by chciała.
    No ale to są już kwestie czysto gustów, o których w zasadzie się nie
    dyskutuje.
    A co do nowego C4 mam zastrzeżenia nie tylko związane z gustem, ale takie
    które można próbować zmierzyć (próbować, bo łatwo nie będzie) albo chociaż
    ocenić. On po prostu nie wygląda jak Citroen, co jest pierwszym takim
    występkiem od czasów DS.
    Wszystkie modele, ładniejsze czy brzydsze, miały jednak jakiś odrębny styl,
    nawet BX mylony czasem z Poldolotem, jednak się odróżniał od tłumu
    (niewiele w swoich czasach, ale zawsze).
    Wszystkie były łatwo rozpoznawalne.
    Tymczasem teraz już C5 jest ciężko rozpoznawalny, widzę coś i się
    zastanawiam - C5 czy jakaś buma. A częściej jeszcze - o. buma.. podjeżdzam
    bliżej i jednak C5. Wstyd.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel