    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: obowiazkowe zimowki
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Tue, 26 Nov 2013 21:46:27 +0100

    Dnia Tue, 26 Nov 2013 19:38:50 +0100, J.F napisał(a):

    > Mimo ze daleki jestem od obowiazku ... to wlasnie mamy zimowy korek

    4958,Paraliz_w_Trojmiescie__policja_zamknela_obwodni
    ce.html

    > "Paraliż w Trójmieście, policja zamknęła obwodnicę"

    No tylko te ciężarówki zapewne miały opony całoroczne, czyli jak
    najbardziej dopuszczalne po wprowadzeniu nakazu (który dotyczył będzie
    pewnie i tak tylko samochodów do 3.5t).

    Ogólnie na obwodnicy, ciężarówki które ją blokują jak tylko ktoś nie
    posypie, to standard, bo nachylenia drogi wbrew pozorom są tam dość duże.

    Blokujących osobówek jakoś nie kojarzę - wleką się, bo się boją, ale żeby
    stawać pod górę to albo autobus, albo ciężarówka.