  • 1. Data: 2013-11-26 19:38:50
    Temat: obowiazkowe zimowki
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Mimo ze daleki jestem od obowiazku ... to wlasnie mamy zimowy korek

    4958,Paraliz_w_Trojmiescie__policja_zamknela_obwodni
    ce.html

    "Paraliż w Trójmieście, policja zamknęła obwodnicę"

    Co prawda jak mozna wyczytac zawinily ciezarowki i zarzad drogi, bo
    jakos przy pomocy solniczek udalo sie zlikwidowac korek :-)

    J.

  • 2. Data: 2013-11-26 19:50:10
    Temat: Re: obowiazkowe zimowki
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2013-11-26 19:38, J.F pisze:
    > Mimo ze daleki jestem od obowiazku ... to wlasnie mamy zimowy korek
    > Co prawda jak mozna wyczytac zawinily ciezarowki i zarzad drogi, bo
    > jakos przy pomocy solniczek udalo sie zlikwidowac korek :-)
    No właśnie. Wprowadzanie obowiązku jeżdzenia na zimówkach przez pół roku
    - dla paru godzin w ciągu roku, nim drogowcy ogarną się - to lekkie
    przegięcie. Coś jak obowiązkowe noszenie cały czas założonej
    prezerwatywy, bo nigdy nie wiadomo ;)
    (co nie zmienia faktu, że zmienię sobie na zimówki jutro, ale tylko
    dlatego że chcę i to jest moja decyzja poparta planami jazdy i prognozy
    pogody, a nie dlatego że ktoś lobbował)

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 3. Data: 2013-11-26 20:01:08
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "BartekK" napisał w wiadomości grup
    >No właśnie. Wprowadzanie obowiązku jeżdzenia na zimówkach przez pół
    >roku - dla paru godzin w ciągu roku, nim drogowcy ogarną się - to
    >lekkie przegięcie.

    Duze przegiecie to jest stanei pare godzin w korku, bo jakis c*
    pomyslal ze co prawda zapowiadaja snieg, ale skoro on jeszcze nie
    zdazyl zmienic opon, to opad bedzie maly :-P

    >Coś jak obowiązkowe noszenie cały czas założonej prezerwatywy, bo
    >nigdy nie wiadomo ;)

    Gdzie to bylo - na Bialorusi obowiazkowa w apteczce ?

    J.

  • 4. Data: 2013-11-26 20:13:15
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-11-26 20:01, J.F pisze:

    > Gdzie to bylo - na Bialorusi obowiazkowa w apteczce ?

    Kondom w apteczce, to jak zimówki w garażu. Na fiucie ma być. Cały czas,
    od 18:00 do 04:00
    :)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 5. Data: 2013-11-26 20:22:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "BartekK" <s...@d...org> napisał w wiadomości grup
    > No właśnie. Wprowadzanie obowiązku jeżdzenia na zimówkach przez pół roku -
    > dla paru godzin w ciągu roku, nim drogowcy ogarną się - to lekkie
    > przegięcie.

    Nie, no pewnie, lepiej dojechać do pracy na 12:00, bo ktoś postanowił Twoim
    kosztem zaoszczędzić 40 zł na wymianie opon......

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 6. Data: 2013-11-26 20:23:34
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Duze przegiecie to jest stanei pare godzin w korku, bo jakis c* pomyslal
    > ze co prawda zapowiadaja snieg, ale skoro on jeszcze nie zdazyl zmienic
    > opon, to opad bedzie maly :-P

    W tamtym roku było dokładnie to samo i w tym samym miejscu i również była
    tutaj o tym dyskusja, więc możesz sobie darować.

  • 7. Data: 2013-11-26 20:30:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" <c...@n...pl> napisał w wiadomości grup

    > W tamtym roku było dokładnie to samo i w tym samym miejscu i również była
    > tutaj o tym dyskusja, więc możesz sobie darować.

    Ale kto sobie może darować?
    Raczej ci, którzy oparcie odmawiają jazdy na oponach dostosowanych do aury.

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 8. Data: 2013-11-26 20:30:56
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Ale kto sobie może darować?
    > Raczej ci, którzy oparcie odmawiają jazdy na oponach dostosowanych do
    > aury.

    Nikt w CIEZAROWKACH w naszej szerokoscu geo. nie bedzie zmienial opon na
    zimowki. Jak zwykle, jak co roku zaspali drogowcy :)
    Koniec kropka

  • 9. Data: 2013-11-26 20:37:33
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" <c...@n...pl> napisał w wiadomości grup

    > Nikt w CIEZAROWKACH w naszej szerokoscu geo. nie bedzie zmienial opon na
    > zimowki.

    I dlatego trzeba wprowadzić taki obowiązek, żeby nie mieli wyboru.
    Na osi napędowej zimówki, albo nie wyjeżdżasz z bazy.

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 10. Data: 2013-11-26 20:38:21
    Od: Maurycy Poszepszyński <s...@a...peru>

    Dnia 2013-11-26 19:38, Użytkownik - J.F napisał::

> [...]
    >
    > Co prawda jak mozna wyczytac zawinily ciezarowki i zarzad drogi, bo
    > jakos przy pomocy solniczek udalo sie zlikwidowac korek :-)

    "Na odcinku pomiędzy gdyńskimi Karwinami a Witominem ciężarówki
    zablokowały przejazd."
    Chciałem zauważyć, że zdecydowana większość blokujących to właśnie
    ciężarówki i autobusy. W moich kanałach (Wałbrzych ;-P ) wjazd z
    jakiejkolwiek strony do "miasta" związany jest ze wspinaczką i to
    właśnie wielkogabarytowe pojazdy są sprawcami blokowania drogi z tytułu
    śliskości. Ze nie wspomnę o legendarnym podjeździe pod Kaczorowem
    (kierunek Jelenia Góra).
    Małogabarytowcy raczej zaliczają rowy i barierki, ale to raczej kładę na
    brawurę i zbytnią pewność siebie.
    --
    http://www.youtube.com/watch?v=joujh2jLL1A