  • 11. Data: 2024-01-10 00:42:56
    Temat: Re: obrobka RAW na komputerze
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-01-09, Titus_Atomicus somewhere.in.the.world <n...@i...invalid>
    wrote:

    > No, akurat RawTherapee i Darktable sa i na Linuxy...

    Tak, ale interesuje mnie opinie kogos kto ww. uzywał i używał np. też
    wymienionego ON1 Photo RAW 202x. Przez używał, mam namyśli, że miał
    jakieś doświadczenie w raw'ach i próbował czynnie przez jakiś czas, co
    mu najbardziej podejdzie. Skoro te są darmowe, na różne platformy, a
    ludzie płacą za inne, to czegoś tym darmowym musi brakować.

    --
    Marcin

  • 12. Data: 2024-01-11 11:24:52
    Temat: Re: obrobka RAW na konputerze
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Mam pytanie do użytkowników Lightroom (na PC):
    Czy dobrze składa zdjęcia do HDR? takie serie 5-7-9 zdjęć bracketowanych? w sensie
    czy da się to sensownie opanować
    automatycznie/półautomatycznie, aby sesję powiedzmy 20 ujęć przekształcić w HDR-y w
    czasie do 20 minut?

    O GIMP-ie nie zapomniałeś?

    -----
    Adobe Lightroom
    https://silentpeakphoto.com/photography-software/pho
    to-editing-apps/photo-editing-app-reviews/lightroom-
    review/
    Lightroom mi pasowal wielce. Wciaz mam wersje 5.7.
    Ale go znielubilem, od kiedy wprowadzili subskrypcje.

  • 13. Data: 2024-01-11 11:29:27
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Używam SilkyPix zaadoptowanego przez Pentaksa (Digital Camera Utility 5).
    Miłością nie darzę (albo go źle opanowałem), no ale dla posiadaczy Pentaksów jest za
    darmo (zainstalować może każdy, ale chyba nie
    widzi i nie czyta RAW-ów nagranych innymi aparatami).

    -----