eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyodciecie paliwa po zdjeciu nogi z gazu - Corsa B i nie tylko › Re: odciecie paliwa po zdjeciu nogi z gazu - Corsa B i nie tylko
  • Data: 2010-08-11 13:55:31
    Temat: Re: odciecie paliwa po zdjeciu nogi z gazu - Corsa B i nie tylko
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa pisze:

    > Jasna sprawa ;)
    >
    > No nic, póki co odpowiedzi z google są mieszane. W każdym razie będę
    > jeździł tak, jakby było odcinane - póki co zszedłem z zużyciem z 6,35 do
    > 5 l/100km (w międzyczasie zmieniając opony - były za małe, zawieszenie,
    > filtr powietrza i regulując geometrię).
    >
    > Jazda lekko-miejska.

    Corsa B 1,5D paliła Tobie ponad 6 litrów?? TO ja w swoim Golfie MK3
    1,9TD nie osiągam 6 litrów. Przeważnie mieszczę się w 5,4 - 5,7 litra.
    Apropo Corsy to Moja Kobitka ma takową 1,5D '94 rok i według moich
    wyliczeń ona nie chce spalić więcej jak 5 litrów i to przy ostrym
    traktowaniu :) Jazda pół na pół.