    From: Uncle Pete <4...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: odcinkowy pomiar predkosci
    Date: Sun, 19 Jun 2016 00:36:34 +0200

    > 3 prawda...

    Dlaczego? Według mnie na drogach pełno jest tabliczek z informacją, że
    kontrola prędkości odbywa się na odcinku xx metrów, a żadnego pomiaru
    odcinkowego tam nie ma.

    > Ale wiesz że to jest około 25km a pomiar odcinkowy ma tam 2.2km i jest na
    > odcinku Rybitwy-Polesie?

    Tam są trzy odcinki a nie jeden, i właśnie na tych odcinkach większość
    się wlecze. Przejeżdżam tam średnio cztery razy w miesiącu, jakby co.

    Swoją drogą nie wiem, dlaczego właśnie tam zainstalowali te pomiary
    odcinkowe, ten kawałek DK7 niczym szczególnym się nie wyróżnia.