  • 1. Data: 2016-06-17 17:28:09
    Temat: odcinkowy pomiar predkosci
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    http://www.msn.com/pl-pl/motoryzacja/other/odcinkowy
    -pomiar-pr%C4%99dko%C5%9Bci-ju%C5%BC-w-16-lokalizacj
    ach/ar-BBtvStc

    Hm, 11 tys mandatow ... widac dziala.

    J.

  • 2. Data: 2016-06-17 18:22:12
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak twierdzilem kilka lat temu ze wprowadza to by mnie tu kurwa do domu wariatow
    wysylali. Nie da sie, niemozliwe. I juz 11 tysiecy mandatow wystawli.

  • 3. Data: 2016-06-17 18:44:25
    Temat: Re: odcinkowy pomiar predkosci
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" napisał w wiadomości
    >Jak twierdzilem kilka lat temu ze wprowadza to by mnie tu kurwa do
    >domu wariatow wysylali. Nie da sie, niemozliwe. I juz 11 tysiecy
    >mandatow wystawli.

    Ty twierdziles, ze tak nam przykreca srube, ze bedziemy jezdzic
    przepisowo.
    A tu zobacz - wiele lat minelo, 16 pomiarow odcinkowych zrobili.
    i 300 FR.
    FR policji zabrali, strazom wiejskim zabrali, i partie rzadzaca
    pogonili :-)

    J.

  • 4. Data: 2016-06-17 18:45:37
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > Hm, 11 tys mandatow ... widac dziala.

    hm...., ale to jest jakos oznaczone tak?
    z tego co pamietam to to musi ! byc oznaczone, a jesli tak to 11 000 tytanow
    intelektu ktorzy dobrowolnie zaplacili podatek od idiotyzmu....
    no bo jak inaczej?

  • 5. Data: 2016-06-18 22:24:06
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2016-06-17 18:45, abn140 wrote:

    > hm...., ale to jest jakos oznaczone tak?
    > z tego co pamietam to to musi ! byc oznaczone, a jesli tak to 11 000 tytanow
    > intelektu ktorzy dobrowolnie zaplacili podatek od idiotyzmu....
    > no bo jak inaczej?

    Jest oznaczone zwykłą tabliczką, to że jest to pomiar odcinkowy, można
    zgadnąć po kamerach na wysięgniku. Według moich obserwacji kierowcy
    doskonale rozumieją co to jest, bo na DK7 między Płońskiem a
    Glinojeckiem zapobiegawczo przejeżdżają te odcinki 80 km/h przy
    dozwolonych 90.

  • 6. Data: 2016-06-18 23:12:46
    Od: <6...@5...231246.invalid> (Tom N)

    Uncle Pete w

    > Jest oznaczone zwykłą tabliczką, to że jest to pomiar odcinkowy, można
    > zgadnąć po kamerach na wysięgniku.

    3 prawda...

    > Według moich obserwacji kierowcy
    > doskonale rozumieją co to jest, bo na DK7 między Płońskiem a
    > Glinojeckiem

    Ale wiesz że to jest około 25km a pomiar odcinkowy ma tam 2.2km i jest na
    odcinku Rybitwy-Polesie?

    --
    'Tom N'

  • 7. Data: 2016-06-19 00:36:34
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > 3 prawda...

    Dlaczego? Według mnie na drogach pełno jest tabliczek z informacją, że
    kontrola prędkości odbywa się na odcinku xx metrów, a żadnego pomiaru
    odcinkowego tam nie ma.

    > Ale wiesz że to jest około 25km a pomiar odcinkowy ma tam 2.2km i jest na
    > odcinku Rybitwy-Polesie?

    Tam są trzy odcinki a nie jeden, i właśnie na tych odcinkach większość
    się wlecze. Przejeżdżam tam średnio cztery razy w miesiącu, jakby co.

    Swoją drogą nie wiem, dlaczego właśnie tam zainstalowali te pomiary
    odcinkowe, ten kawałek DK7 niczym szczególnym się nie wyróżnia.

  • 8. Data: 2016-06-19 14:35:27
    Od: <3...@5...143527.invalid> (Tom N)

    Uncle Pete w

    > Dlaczego? Według mnie na drogach pełno jest tabliczek z informacją, że
    > kontrola prędkości odbywa się na odcinku xx metrów, a żadnego pomiaru
    > odcinkowego tam nie ma.

    Bo to oznakowanie pozostało po miejscach gdzie straszniki gminne mogły
    mierzyć...

    A odcinkowy pomiar ma tabliczkę z informacją o pomiarze *średniej*
    prędkości.

    --
    'Tom N'

  • 9. Data: 2016-06-21 22:13:20
    Od: j...@i...pl

    On Sun, 19 Jun 2016 00:36:34 +0200, Uncle Pete <4...@g...com>
    wrote:

    >Dlaczego? Według mnie na drogach pełno jest tabliczek z informacją, że
    >kontrola prędkości odbywa się na odcinku xx metrów, a żadnego pomiaru
    >odcinkowego tam nie ma.

    Na DK2 od Zakrętu w stronę Mińska jest tabliczka "Kontrola średniej
    prędkości na długości 1500 metrów" czy jakoś tak.

    O, nawet fotkę w necie znalazłem:
    http://cdn4.se.smcloud.net/t/photos/479125/odcinkowy
    -pomiar-predkosci.jpg

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 10. Data: 2016-06-22 00:00:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik j...@i...pl ...

    > Na DK2 od Zakrętu w stronę Mińska jest tabliczka "Kontrola średniej
    > prędkości na długości 1500 metrów" czy jakoś tak.

> [...]
    Czy yanosik informuje o odcinkowych?