  • Data: 2010-01-06 22:43:19
    Temat: Re: odwieczny dylemat: jakie moto?
    Od: The_EaGle <e...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    AZ pisze:

    > Jakaś aluzja do mnie? ;-) Jeżeli tak - to ja wcale nigdzie nie
    > pisałem, że jest ze mnie super wymiatacz a jeżdżenie wyssałem z
    > mlekiem matki. Respekt do motocykla czułem pierwsze 15 kkm, później
    > coraz mniej co wcale nie oznacza, że nie czuję już go w ogóle. Moim
    > zdaniem da się ogarnąć mocne moto jeżeli tylko tego się chce i jest
    > się w stanie powstrzymać od odkręcania choćby nie wiadomo jak pięknie
    > było... Czas pokaże, napiszę coś więcej o tym następnej zimy.

    Żadna aluzja, moim zdaniem im większy i mocniejszy motocykl tym wolniej
    uczysz się jeździć i drożej cię to może kosztować. Nauka nie polega na
    nie wywalaniu się ale m.in na umiejętności zbliżenia sie do granicy
    sprzętu, jak się zbliżysz to zmieniasz na większy.
    Po za tym czemu ci którzy wydurniali sie za młodych lat za MZ i innych
    TS350 teraz zwykle nie mają problemów z opanowanie motocykli? Moim
    zdaniem dlatego że nauczyli się odruchów jak zachowuje sie moto w
    różnych sytuacjach i dzieki temu uniknęli wielu przykrych doświadczeń na
    większych maszynach.
    Przykładowo odkrecenie manetki za bardzo na MZ250 na śliskim powodowało
    lekki uslizg kola, odkrecenie na twoim ZZR 1200 to gleba. W pierwszym
    przypadku od razu wlacza sie sprzezenie zwrotne ze trzeba uwazac na ten
    manewr w drugim leczysz sie i moto... Nauka mniej kosztuje w pierwszym
    przypadku.

    Pozdrawiam
    Rafał