  • Data: 2010-01-06 22:58:12
    Temat: Re: odwieczny dylemat: jakie moto?
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 6 Sty, 23:43, The_EaGle <e...@j...com> wrote:
    > Po za tym czemu ci kt rzy wydurniali sie za m odych lat za MZ i innych
    > TS350 teraz zwykle nie maj problem w z opanowanie motocykli? Moim
    > zdaniem dlatego e nauczyli si odruch w jak zachowuje sie moto w
    > r nych sytuacjach i dzieki temu unikn li wielu przykrych do wiadcze na
    > wi kszych maszynach.
    O widzisz kolego tutaj mamy coś wspólnego bo od małego się jeździło na
    Komarach, Jawkach, Rometach później WSK-ach, Jawach i MZ-tach :-)
    Pamiętam jak miałem pożyczoną Jawę 350TS, to była moc aż ręce z barków
    wyrywało...
    > Przyk adowo odkrecenie manetki za bardzo na MZ250 na liskim powodowa o
    > lekki uslizg kola, odkrecenie na twoim ZZR 1200 to gleba.
    Demonizujesz, no chyba że mówisz o przypadku absolutne zero kontaktu z
    motocyklami - wtedy się zgodze. Takie uślizgi to normalność przy
    jesiennej pogodzie i nie przypominam sobie żeby były w jakikolwiek
    sposób były groźne, ot się odpuszcza i wraca normalność - być może za
    to odpowiadają zimowe wygłupy na Wuesce ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200