  • 31. Data: 2013-11-12 19:39:36
    Temat: Re: [offtopic] Komputronik - jak stracic klienta
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik miab napisał:

    > Nie jest podchwytliwe.
    > Komputronik nie jest zainteresowany zwiedzającymi i marudzącymi

    hmmm, wchodze, mowie CHCE TO I TO, place, faktyura, 2 minuty i wychodze.

    > z jeżeli już to za dodatkową dopłatą z ich strony.

    j.w.

    > Zarobił (na płynności obrotu) pozbywając się conajmniej jednego,
    > a może nawet kilku klientów tej kategorii.

    tych co od 1-2 lat zawsze przychodzili po konkret. BRAWO KOMPUTRONIK.

    Czasem musialm czekac, bo jakas rodzinka kupowala przez godzine myszke.

    > A może nawet nie do końca. Może część z nich odkryje że za zwiedzanie
    > przebieranie, marudzenie i kupno od ręki czasem warto dopłacić.

    Doplacac? NA wolnym rynku? Gdzie 5 minut obok to samo maja po ich cenie
    internetowej od reki i bez marudzacego sprzedawcy :D

    LOL :)

  • 32. Data: 2013-11-12 19:57:47
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-11-12 19:39, Użytkownik Mr. Misio napisał:

    > Doplacac? NA wolnym rynku? Gdzie 5 minut obok to samo maja po ich cenie
    > internetowej od reki i bez marudzacego sprzedawcy :D

    Gdyby tak było to poszedł byś te 5 minut obok, kupił i nie robił
    zamieszania na nieodpowiedniej do tego grupie.

    Pozdrawiam

  • 33. Data: 2013-11-12 20:27:15
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik RadoslawF napisał:

    > Gdyby tak było to poszedł byś te 5 minut obok, kupił i nie robił
    > zamieszania na nieodpowiedniej do tego grupie.

    Zauwazyles [offtopic] ?

    A ze dotyczy HW to nie jest tak do konca NTG. Zwlaszcza, ze ludzie
    czesto pytaja "gdzie kupic" a nie tylko "co kupic" oraz "wymien zasilacz" ;)

    aaaa wlasnie, musze kupic zasilacz, ale nie w Komputroniku :D

  • 34. Data: 2013-11-12 20:29:37
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2013-11-12 19:39, Mr. Misio pisze:

> [...]
    >
    > Doplacac? NA wolnym rynku? Gdzie 5 minut obok to samo maja po ich cenie
    > internetowej od reki i bez marudzacego sprzedawcy :D

    Ty chyba jakiś pisior jesteś.
    Prawie wszyscy duzi tak mają, niektórzy już nawet czegoś takiego jak
    sklep nie mają(jeśli już to są praktycznie punkty wydawania towaru jak
    ktoś nie chce do domu, biura).
    No chyba że dla idiotów, tam chytasz to co akurat wisi na hakach, bo
    kontener tego przyszedł i wyrzucili masę towarową na sklep.

    miab

  • 35. Data: 2013-11-12 20:32:14
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik miab napisał:

    > Prawie wszyscy duzi tak mają, niektórzy już nawet czegoś takiego jak
    ^^^^^^^^^
    czyli nie wszyscy

    > sklep nie mają(jeśli już to są praktycznie punkty wydawania towaru jak
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    komputronik akurat ma ze 100 sklepow/salonow zapelnionych towarem, a nie
    jak morele.net "punkt odbioru".

    > ktoś nie chce do domu, biura).
    > No chyba że dla idiotów, tam chytasz to co akurat wisi na hakach, bo
    > kontener tego przyszedł i wyrzucili masę towarową na sklep.

    to racja ;)

  • 36. Data: 2013-11-12 21:06:26
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-11-12 20:27, Użytkownik Mr. Misio napisał:

    > Zauwazyles [offtopic] ?

    Jesteś aż tak głupi że uważasz że to usprawiedliwia robienie
    wiochy ?

    > A ze dotyczy HW to nie jest tak do konca NTG. Zwlaszcza, ze ludzie
    > czesto pytaja "gdzie kupic" a nie tylko "co kupic" oraz "wymien
    > zasilacz" ;)

    I często kupują w komputroniku.

    > aaaa wlasnie, musze kupic zasilacz, ale nie w Komputroniku :D

    A jak się wysrasz to musisz się podetrzeć, ale nie papierem
    tylko palcem, bo papier ci podpadł tak jak komputronik.
    Powodzenia w myciu łapek.

    Pozdrawiam

  • 37. Data: 2013-11-12 21:41:20
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 12.11.2013 19:37, Mr. Misio pisze:

    > To wyjasnij jak dziala nagroda dla klienta, ktory tak jak ja sprawdzil
    > czy produkt jest i chcial go kupic.

    Nie przewidzieli nagrody dla takiego klienta. Przewidzieli nagrodę dla
    takiego klienta który sprawdził i zamówił przez internet.

    Cinema City ma dla posiadaczy numeru w Orange promocję, polegającą na
    tym że bilet w środy dla nich kosztuje ok 50% taniej niż w inne dni. Ja
    przychodzę w czwartek i o zgrozo, nie mam zniżki. No to jak działa
    nagroda dla klienta który ma telefon w Orange? Dlaczego jestem karany za
    przyjście w czwartek? To czwartek jest jakimś gorszym dniem?

    itd/itp

    p. m.

  • 38. Data: 2013-11-12 21:58:31
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    > Jesteś aż tak głupi że uważasz że to usprawiedliwia robienie
    > wiochy ?

    Ze niby ja robie wioche?

    > A jak się wysrasz to musisz się podetrzeć, ale nie papierem
    > tylko palcem, bo papier ci podpadł tak jak komputronik.
    > Powodzenia w myciu łapek.

    Nie zrozumialem dowcipu. Zejde do piwnicy, moze zalapie.

  • 39. Data: 2013-11-12 22:00:28
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik m napisał:

    > Nie przewidzieli nagrody dla takiego klienta. Przewidzieli nagrodę dla
    > takiego klienta który sprawdził i zamówił przez internet.

    No coz, ich regulamin, ich sprawa. Jak pisalem - nie musze u nich
    kupowac i glosuje portfelem. PRzeciez, jak nie chca mojej kasy, to im
    sie nie bede narzucal.

    Moze w handlu jest inaczej, niz w uslugach, i dlatego nie lapie logiki
    pozbywania si emnie, klienta, glupimi regulaminami.

> [...]
    > nagroda dla klienta który ma telefon w Orange? Dlaczego jestem karany za
    > przyjście w czwartek? To czwartek jest jakimś gorszym dniem?

    Niespecjalnie trafne.

  • 40. Data: 2013-11-12 23:35:23
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-11-12 21:58, Użytkownik Mr. Misio napisał:

    > Ze niby ja robie wioche?

    Tak, ty.

    > Nie zrozumialem dowcipu. Zejde do piwnicy, moze zalapie.

    Nie pomoże, wejdź na strych, może osiągniesz wyższy poziom
    niż dotychczas i zrozumiesz że to nie był dowcip.