    From: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: ogranicznik napięcia na...1,5 kV
    Date: Fri, 12 Mar 2010 21:59:15 +0000

    On 12/03/2010 20:44, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Jedna z możliwości.

    > Najwyższy z serii 1.5KE jest na napięcie 440V.

    Ja mam 2x400 i 100V szeregowo. Te diody nie maja bardzo ostrego kolana,
    ale w mojej aplikacji sprawdzaja sie bardzo dobrze. Problem mialem bez
    diod, bo szpilki powoli ladowaly mi kondensator do absurdalnych napiec.
    Tak, wiem, nie mam sprzezenia, ale za to jest wybitnie prosta
    przetwornica na zabytku SG2525 ;-)
    Jedyna wada to podwojne pierwotne przy SG2525 (srodek do plusa, konce
    przez mosfety do masy) - ale dla mnie bez znaczenia bo zasilam to z 24V,
    wiec zwoi niewiele.

    Prawde mowiac czas to troche odswiezyc, ale lenistwo ciagle silniejsze.

    Aha - ograniczenie 950V (a nie 900V jak napisalem).

    --
    Jerry1111