  • Data: 2015-04-24 23:31:52
    Temat: Re: olej w automatycznej skrzyni
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-04-23 o 15:30, uciu pisze:
    > auto Suzuki Grand Vitara
    > auto od znajomego (miał je od nowości) jeżdżone dziennie przez jego żone tylko na
    odcinku 6km praca - dom

    > ogolnie o tym oleju myśle bo po przejechaniu około 10-15km jak się wszystko
    rozgrzeje słysze jakies takie buczenie, brzęczenie, jakby jakieś łożysko "robiło
    ósemki".

    > Mam nadzieje ze to nie skrzynia:-) Biegi zmienia płynni, nic nie szarpie, olej ma
    kolor malinowy:-) i jest czyściutki.
    > Robiłem test ze rozpędziłem się do ok 80-100 i jak było słychać ten odgłos
    wrzucałem luz na skrzyni i gasiłem silnik. Wydaje mi się, że odgłos wtedy zanika.
    > (...)

    W ten sposób możesz szybko zabić skrzynię.

    Jednak dziwne jest to, że zachowuje się niejako na odwrót. Standardowo
    powinna buczeć po wyłączeniu silnika - jak pracują tarczki a konwerter
    działa "do tyłu".

    --
    Pozdrawiam.

    Adam