-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: mk4 <m...@d...nul>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: omijanie przed przejściem
Date: Thu, 02 Jan 2014 21:02:01 +0100
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 32
Message-ID: <la4gjr$kob$1@usenet.news.interia.pl>
References: <1kgk4kuphsywb$.13aj76atu6dhf.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: 031011182206.warszawa.vectranet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1388692923 21259 31.11.182.206 (2 Jan 2014 20:02:03
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 2 Jan 2014 20:02:03 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.2.0
In-Reply-To: <1kgk4kuphsywb$.13aj76atu6dhf.dlg@40tude.net>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2516940
[ ukryj nagłówki ]On 2014-01-02 20:50, Tomasz Pyra wrote:
> http://www.youtube.com/watch?v=3ro0rMSFCVc
>
> Wygląda na to, że przed każdym przejściem dla pieszych musi być obowiązkowe
> zwężenie do jednego pasa... Inaczej niestety się nie da.
Zrobil zle - zrobil. A to, ze uciekl to juz przegiecie.
Poza tym jednak:
a) po co sie zatrzymywac, wtedy gdy natezenie ruchu jest takie, ze
pieszy moze chwile zaczekac i przejdzie bez problemu (szczytem jest
zatrzymywanie sie gdy ruch jest wlasciwie zerowy - gdzie wtedy sens
logika i chocby ekologia)?
Ja staram sie zatrzymywac tylko jak warunki dla pieszcyh sa naprawde
ciezkie no i w sposob, taki, ze ci co jada obok wiedza po co sie
zatrzymuje. Zwykle sie nie zatrzymuje, zeby wlasnie nie bylo tak jak na
obrazku.
b) jak jest przejscie przez wiecej niz 2 pasy to powinny byc swiatla.
c) przejsci epowinno byc najmniej ze 100 metorw od skrzyzowania (ale
pieszym ni ebedzie sie chcialo lalsci po 100 metrow do przejscia) wtedy
nie bedzie watpliwosci, ze ktos sie zatrzymal przed przejsciem a nie
dlatego, ze ktos mu tarasuje droge bo sie przykorkowalo.
Nie bedzie tez niebezpiecznej sytuacji gdy skrecasz i zaraz przy skrecie
masz przejscie. Same plusy.
Rozwiazanie proste? Proste. Proponuje wprowadzic.
--
mk4
Następne wpisy z tego wątku
- 02.01.14 21:04 mk4
- 02.01.14 21:15 neoniusz
- 02.01.14 21:36 Tomasz Pyra
- 02.01.14 21:41 k...@g...com
- 02.01.14 21:42 RoMan Mandziejewicz
- 02.01.14 21:53 neoniusz
- 02.01.14 21:57 Tomasz Pyra
- 02.01.14 22:05 MadMan
- 02.01.14 22:10 Artur Maśląg
- 02.01.14 22:09 jerzu
- 02.01.14 22:14 RoMan Mandziejewicz
- 02.01.14 22:23 neoniusz
- 02.01.14 22:28 mk4
- 02.01.14 22:30 RoMan Mandziejewicz
- 02.01.14 22:32 mk4
Najnowsze wątki z tej grupy
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
- Nowe obowiązkowe wyposażenie samochodów
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
Najnowsze wątki
- 2024-05-26 O co chodzi?
- 2024-05-26 PJ autobus-tramwaj
- 2024-05-26 Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- 2024-05-26 cena pięciocyfrowa
- 2024-05-26 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-25 supercap
- 2024-05-25 Sulzbach => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław