eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyomijanie przed przejściem › Re: omijanie przed przejściem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: mk4 <m...@d...nul>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: omijanie przed przejściem
    Date: Thu, 02 Jan 2014 21:02:01 +0100
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 32
    Message-ID: <la4gjr$kob$1@usenet.news.interia.pl>
    References: <1kgk4kuphsywb$.13aj76atu6dhf.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: 031011182206.warszawa.vectranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1388692923 21259 31.11.182.206 (2 Jan 2014 20:02:03
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 2 Jan 2014 20:02:03 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.2.0
    In-Reply-To: <1kgk4kuphsywb$.13aj76atu6dhf.dlg@40tude.net>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2516940
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2014-01-02 20:50, Tomasz Pyra wrote:
    > http://www.youtube.com/watch?v=3ro0rMSFCVc
    >
    > Wygląda na to, że przed każdym przejściem dla pieszych musi być obowiązkowe
    > zwężenie do jednego pasa... Inaczej niestety się nie da.

    Zrobil zle - zrobil. A to, ze uciekl to juz przegiecie.

    Poza tym jednak:

    a) po co sie zatrzymywac, wtedy gdy natezenie ruchu jest takie, ze
    pieszy moze chwile zaczekac i przejdzie bez problemu (szczytem jest
    zatrzymywanie sie gdy ruch jest wlasciwie zerowy - gdzie wtedy sens
    logika i chocby ekologia)?
    Ja staram sie zatrzymywac tylko jak warunki dla pieszcyh sa naprawde
    ciezkie no i w sposob, taki, ze ci co jada obok wiedza po co sie
    zatrzymuje. Zwykle sie nie zatrzymuje, zeby wlasnie nie bylo tak jak na
    obrazku.

    b) jak jest przejscie przez wiecej niz 2 pasy to powinny byc swiatla.

    c) przejsci epowinno byc najmniej ze 100 metorw od skrzyzowania (ale
    pieszym ni ebedzie sie chcialo lalsci po 100 metrow do przejscia) wtedy
    nie bedzie watpliwosci, ze ktos sie zatrzymal przed przejsciem a nie
    dlatego, ze ktos mu tarasuje droge bo sie przykorkowalo.
    Nie bedzie tez niebezpiecznej sytuacji gdy skrecasz i zaraz przy skrecie
    masz przejscie. Same plusy.
    Rozwiazanie proste? Proste. Proponuje wprowadzic.

    --
    mk4

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: