    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: opony bieznikowane
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Date: 24 Sep 2014 15:31:25 GMT

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > nie da się zacytować co usłyszałem na CB od TIRmana, któremu tak nalewka
    > walnęła na naczepie demolując cały tył. A prawie nowa była.
    >
    > Jak masz dobre ubezpieczenie na życie to możesz się rodzinie przysłużyć

    Odgrzebuje temat bo sam kiedys o to pytałem, a ostatnio miałem okazję
    pogadać na ten temat z kilkoma gumiarzami.

    Po pierwsze nie ma co porównywac z tirami - tam rzeczywiscie zdarza się, że
    opona się rozklei i nie jest to znowu takie rzadkie.

    W przypadku osobówek po pierwsze są to mega sporadyczne przypadki ale co
    ważniejsze - opona nie rozkleja się cała od razu.
    Zaczyna się od miejscowego odklejenia, ktore idzie od razu zdiagnozowac bo
    opona zaczyna "klapać".