  • 1. Data: 2014-03-04 21:24:53
    Temat: opony bieznikowane
    Od: Marcin Ł <k...@g...pl>

    Pochwalony!
    Szanowna Grupo o co kaman z oponami bieznikowanymi? komplet kosztuje tyle co
    jedna sztuka nowej opony. http://tnij.org/hiji9si
    sporo jest tego i sa oferty z dozywotnia gwarancja na odklejenie bieznika +
    2 lata na reszte uszkodzen. czy ta technologia pozwala na bezpieczne
    jezdzenie samochodem z predkosciami do 150km/h?

  • 2. Data: 2014-03-04 21:27:55
    Temat: Re: opony bieznikowane
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 04 Mar 2014 21:24:53 +0100 osobnik zwany Marcin Ł
    napisał:

> [...]
    > tego i sa oferty z dozywotnia gwarancja na odklejenie bieznika + 2 lata
    > na reszte uszkodzen. czy ta technologia pozwala na bezpieczne jezdzenie

    nie da się zacytować co usłyszałem na CB od TIRmana, któremu tak nalewka
    walnęła na naczepie demolując cały tył. A prawie nowa była.

    Jak masz dobre ubezpieczenie na życie to możesz się rodzinie przysłużyć

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2014-03-04 21:34:57
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Marcin Ł wrote:
> [...]
    > bieznika + 2 lata na reszte uszkodzen. czy ta technologia pozwala na
    > bezpieczne jezdzenie samochodem z predkosciami do 150km/h?

    to jest chyba prowokacja...

  • 4. Data: 2014-03-04 22:06:22
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Tue, 4 Mar 2014 21:24:53 +0100, Marcin Ł napisał(a):

> [...]
    > 2 lata na reszte uszkodzen. czy ta technologia pozwala na bezpieczne
    > jezdzenie samochodem z predkosciami do 150km/h?

    Słabe są, chociaż jeżeli alternatywą ma być chińszczyzna, to sam nie wiem
    co gorsze.

    Moje doświadczenia są takie, że nawet takie lepsze nalewki (około
    400zł/szt), też nie są dobre.
    Do tego kupujesz cztery sztuki, a tam każda nalana na innym kordzie itp.
    itd.

    Dość sporo kupuję i nalewek i używanych i moim zdaniem używane opony są
    najlepszym wyjściem jak nie stać Cię na nowe, porządne.

  • 5. Data: 2014-03-04 22:27:13
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 04.03.2014 21:24, Marcin Ł pisze:
    > Pochwalony!
    > Szanowna Grupo o co kaman z oponami bieznikowanymi?

    Jak to o co jest popyt i jest podaż.

    > komplet kosztuje tyle co jedna sztuka nowej opony

    Połowa ceny, nie przesadzaj.

    > czy ta technologia pozwala na bezpieczne jezdzenie samochodem z predkosciami do
    150km/h?

    Zależy kogo zapytasz, jedni odpowiedzą, że tak (znam kilku co tylko na
    takich jeżdżą) inni, że nie są te opony nic warte. Ja wiem jedno,
    nowoczesna opona to skomplikowana technologia i gdyby naprawdę było to
    takie dobre firmy skupowały swoje zużyte opony (tak myślę). Miałem
    okazję prowadzić auto na takich, jak dla mnie są głośne.

    --
    anacron
    aba/

  • 6. Data: 2014-03-05 07:40:36
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

> [...]
    > bieznika + 2 lata na reszte uszkodzen. czy ta technologia pozwala na
    > bezpieczne jezdzenie samochodem z predkosciami do 150km/h?
    c15stką (pustą) jeździłem całe jej życie na bieżnikowanych i nie bałem
    się i nic się nie stało. Wiesz jak wygląda c15 i jakie ma osiągi?
    ToMasz

  • 7. Data: 2014-03-05 09:40:55
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-03-04 21:24, Marcin Ł pisze:
> [...]
    > bieznika + 2 lata na reszte uszkodzen. czy ta technologia pozwala na
    > bezpieczne jezdzenie samochodem z predkosciami do 150km/h?

    Do spokojnej jazdy się nadają całkiem dobrze.
    Czasem są głośniejsze od nowych, jednak jeśli to nie przeszkadza - to
    warto je rozważyć.

    Kilku moich znajomych jeździ od lat tylko na takich. Chwalą.

    --
    MN

  • 8. Data: 2014-03-05 10:34:55
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Marcin Ł" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > + 2 lata na reszte uszkodzen. czy ta technologia pozwala na bezpieczne
    > jezdzenie samochodem z predkosciami do 150km/h?

    Najeżdżenie tak... na hamowanie nie zawsze :-)

    Czy ta "gwarancja" obejmuje wypłatę odszkodowania w przypadku gdy bieżnik
    odpadł podczas nagłego hamowania czy tylko darmową wymianę opon? Coś mi się
    wydaje że to drugie :-)

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 9. Data: 2014-03-05 10:42:57
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-03-05 10:34, Ergie pisze:
    > Użytkownik "Marcin Ł" napisał w wiadomości grup

    > Najeżdżenie tak... na hamowanie nie zawsze :-)

    Skąd takie gadanie? Wymyślasz na poczekaniu? Gdyby takie wypadki miały
    miejsce - internet byłby pełny takich informacji.

    --
    MN

  • 10. Data: 2014-03-05 11:14:41
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    .pl...

    > Skąd takie gadanie?

    Z życia

    > Wymyślasz na poczekaniu?

    Nie muszę

    > Gdyby takie wypadki miały miejsce - internet byłby pełny takich
    > informacji.

    Jest wystarczy wpisać w google np. hasło: "odpadł bieżnik".

    Można też pogadać z transportowcami z firm gdzie takie opony był używane i
    dlaczego już nie są.

    Pozdrawiam
    Ergie