  • Data: 2018-10-19 11:25:49
    Temat: Re: opony całoroczne i zima
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 19 Oct 2018 10:30:35 +0200, J.F.

    > Ale my nie chcemy porownywac z oponami ktore sobie nie radza, tylko z
    > takimi, ktore sobie radza.

    Nie wiem kto co chce porównywać. Radek ciągle pisze o tym, że MCC to opony
    letnie i się na zimę nie nadają. Filmy jednak temu przeczą, bo radzą sobie
    zdecydowanie lepiej niż klasyczne opony letnie, choć radek twierdzi, że by
    sobie na takich "górka" poradził na swoich letnich.

    > I na tych filmach wyglada to calkiem niezle ...

    I to w autach z napędem na jedną oś. Ja, jak już wspominałem, mam napęd na
    dwie osie, do tego moje auto posiada dosyć zaawansowany system kontroli
    trakcji (z żyroskopem) który wyjątkowo dobrze wkręca auto na właściwy tor
    jazdy w razie jak opony już nie wyrabiają. I to były podstawowe elementy
    dzięki którym zdecydowałem się na te a nie inne opony. Szczególnie, że nie
    szaleję za kółkiem.

    --
    Pozdor
    Myjk