  • Data: 2018-10-19 21:30:23
    Temat: Re: opony całoroczne i zima
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 19 Oct 2018 16:00:04 GMT, Budzik napisał(a):
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...
    [...]
    > 360zł to całkiem sporo jak za kawałek gumy :)

    Te bez + sa po 500 :-(

    Ale patrze na to tylko tak ze to ok 150 zl mniej niz "dobre i tanie".
    Ale na 4 kolach to juz razem 600 ... na pare zmian starczy ...

    > Przekładam sobie sam w ramach ogledzin auta, klocków tarcz ew wycieków
    > etc.
    > Czas jakies 45 minut wiec bezproblemowo.

    Jak trzeba wyciagnac z piwnicy, i jeszcze na dwoch samochodach
    zmienic, to problem wiekszy :-)

    > Oczywiście moze byc tak ze spadnie snieg w pazdzierniku ale ogólnie mozna
    > przeciez dokonac zmiany dosc wczesniej.
    > Czujniki cisnienia mam w oczach i na stacji wiec to nie problem.

    A nowoczesni maja w kolach, i juz jest problem.

    Juz widze jak stoisz i czekasz.
    Stoisz ... bo wpadles do rowu :-)

    J.