  • Data: 2016-06-20 21:46:28
    Temat: Re: ostrzezenie dla tych, co jezdza na d.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:nk9b7c$f6r$...@n...news.atman.pl...

    >Z ciekawości - kara za ucieczkę z miejsca zdarzenia jest przewidziana
    >tylko w przypadku ucieczki "świadomej"? Nie wydaje mi się - wtedy
    >nawet skrajnie najebany po rozjechaniu pieszego mówiłby "myślałem, że
    >to kurwa niedźwiedź" i udowodnij mu że nie;)

    Teraz niedzwiedzia nie mozna zostawic w rowie.

    No ale trudno karac za nieswiadome. Jak masz przod rozwalony o
    niedzwiedzia to trudno o nieswiadomosci mowic, ale jak np zajechales
    droge motocykliscie, co cie usilowal miedzy pasami wyprzedzic :-)

    Przy czym oprocz odpowiedzialnosci karnej jest jeszcze cywilna - w
    razie ucieczki nastepuje regres.
    A tu juz przepisy w miare jasne - wina jest, ucieczka jest, to i
    regres jest.
    No chyba, ze sad dojdzie do wniosku, ze to nie byla ucieczka :-)

    >W ogóle myślę, że większość przecenia kwestię domniemania
    >niewinności - choćby złowił cię fotoradar, jest twoje zdjęcie i niech
    >teraz sąd udowodni, że nie masz sobowtóra, który akurat ukradł twój
    >samochód i potem odstawił na miejsce, bez twojej wiedzy - w końcu
    >jest prawie 7 miliardów ludzi.

    Sad nie musi nic udowadniac, sad dowody ocenia :-)

    Przy czym:
    -sobowtory sie zdarzaja, chocby blizniacy,
    -te zdjecia to tak miernej jakosci, ze trudno sie podobienstwa
    dopatrzyc,

    > Albo - tak wysoki sądzie, widziało mnie 10 świadków, jak zajebałem
    > teściową siekierą, ale jednakże sąd nie może mieć całkowitej
    > pewności, że nie są w zmowie. Nawet motyw mają - nie lubią mnie bo
    > przecież jestem recydywistą, groziłem im po pijaku, że córki im
    > pogwałecę, jednemu mordę obiłem, a drugiemu garaż podpaliłem.

    A skad wiesz, ze tak nie bylo ?

    Zreszta - nasze sady doskonale wiedza, ze pol wsi moze zeznac, ze
    Nowak gonil Skibe z siekiera, a drugie pol, ze Skiba gonil Nowaka ...

    J.