  • 1. Data: 2016-06-20 10:07:32
    Temat: ostrzezenie dla tych, co jezdza na d.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    A nawet dwa ostrzezenia:

    http://www.msn.com/pl-pl/motoryzacja/wiadomosci/mi%c
    5%82y-kierowca-skody-postanawia-mnie-zabi%c4%87-odcz
    ytasz-tablice-wideo-z-wypadku/ar-AAhh7Lr

    tracil ten motor czy nie ?

    zabic chcial, czy tylko jakas chwila glupawki ?

    J.

  • 2. Data: 2016-06-20 10:30:31
    Temat: Re: ostrzezenie dla tych, co jezdza na d.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 20.06.2016 10:07, J.F. wrote:

    > A nawet dwa ostrzezenia:
    >
    > http://www.msn.com/pl-pl/motoryzacja/wiadomosci/mi%c
    5%82y-kierowca-skody-postanawia-mnie-zabi%c4%87-odcz
    ytasz-tablice-wideo-z-wypadku/ar-AAhh7Lr

    > tracil ten motor czy nie ?

    Wydaje mi się, że raczej niekoniecznie. Nawet jakby nie trącił, to i tak
    było pozamiatane. Poszedł dym z kół, to znaczy że były zablokowane -
    raczej pewna gleba tak czy inaczej.

    > zabic chcial, czy tylko jakas chwila glupawki ?

    Brzytwa Ockhama mówi, że po prostu nieogar. Co ustali sąd w ramach
    spowodowania kolizji, to nie wiemy, choć imho ewidentnie zajechanie
    drogi nastąpiło. Natomiast bezsprzeczne jest, że świadomie spierdolił z
    miejsca wypadku (świadomie, bo jednak chwilę po hamował, tylko się
    rozmyślił) i za to należy się solidny wyrok, abstrahując od tego, kto
    był winny samej kolizji.

    Shrek

  • 3. Data: 2016-06-20 10:39:07
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-06-20 o 10:30, Shrek pisze:

> [...]
    > miejsca wypadku (świadomie, bo jednak chwilę po hamował, tylko się
    > rozmyślił) i za to należy się solidny wyrok, abstrahując od tego, kto

    Strzelałbym, że skoda zmieniała pas, wówczas moto wystrzeliło do
    wyprzedzania ze swoim rykiem, co przestraszyło skodziarza, bo nie był
    pewien, czy nie wjeżdża właśnie na pas, gdzie jedzie moto.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2016-06-20 10:50:55
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 20 czerwca 2016 10:07:35 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    ytasz-tablice-wideo-z-wypadku/ar-AAhh7Lr

    > tracil ten motor czy nie ?
    >
    > zabic chcial, czy tylko jakas chwila glupawki ?

    Było niedawno wałkowane na wykopie.

    Najpierw sie rzuciła tłuszcza z widłami na skodziarza. Między nimi były głosy że
    motocyklista debil i jest tylko i wyłącznie winny tej sytuacji.

    Ja po obejrzeniu stwierdziłem że motocyklista sam jeden winny w 100% i powinien
    jeszcze dostać mandat i zaplacic za klepanie zderzaka skody.

    Wersja jaką może przedstawic skodziarz:
    "Jade se Panie i nagle w lusterku widze że jakiś motocyklista wyskakuje mi z prawej
    na zderzak, wyprzedzam gdzie moge i zaczynam zjeżdzać w prawo.
    Ale kontroluje gdzie ten debil i go nie widze (jedzie za lewym słupkiem).
    Mysle ze moze w martwym polu z prawej jest bo to debil i wyprzedza po prawej wiec
    wracam na swój pas.
    I jade dalej i go nie widze za soba nigdzie.
    A że sie wywalił to nie widziałem, patrzyłem przed siebie bo sie takie zamieszanie
    zrobiło."

    Nie zaglądałem w tego wykopa od paru dni więc nie wiem czym sie skonczylo.

    Ja temu lolkowi (bo pisał na wykopie) napisałem żeby z filmem szedł na posterunek. I
    nie życze mu źle ale wróci stamtąd z mandatem i jeszcze niebawem sie zniżki OC
    pozbędzie...

  • 5. Data: 2016-06-20 10:51:53
    Od: s...@g...com

> [...]
    ytasz-tablice-wideo-z-wypadku/ar-AAhh7Lr

    > tracil ten motor czy nie ?
    >
    > zabic chcial, czy tylko jakas chwila glupawki ?

    A i jeszcze:
    Ten motocyklistaw w tym wykopie sam nie wiedział czy kontakt był czy nie. Skłaniał
    się do zdania że lekko cos tam sie dotknęło.

  • 6. Data: 2016-06-20 10:55:58
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 20 czerwca 2016 10:39:28 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Strzelałbym, że skoda zmieniała pas, wówczas moto wystrzeliło do
    > wyprzedzania ze swoim rykiem, co przestraszyło skodziarza, bo nie był
    > pewien, czy nie wjeżdża właśnie na pas, gdzie jedzie moto.

    To co chciał czy zamierzał skodziarz nie wymyslimy. Natomiast IMHO on jest kryty
    właśnie tym co napisałeś. Nawet z "ucieczki z miejsca wypadku" sie może wytłumaczyć
    tym że nie widział motocyklisty bo albo był za słupkiem albo juz leżał.

    Nawet jak miał zły zamiar to wykonał ten manewr na tyle delikatnie że tylko dobra/zła
    wola sędziego może zdecydować co się z nim stanie.

    Znając życie nie dowiemy się o wyniku :)

  • 7. Data: 2016-06-20 11:15:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 20.06.2016 10:50, s...@g...com wrote:

> [...]
    > I jade dalej i go nie widze za soba nigdzie.
    > A że sie wywalił to nie widziałem, patrzyłem przed siebie bo sie takie zamieszanie

    A dowodem na to jest, że dałem po heblach po zdarzeniu, ale się
    rozmyśliłem, bo panie takie zamieszanie było, że nie przyszło mi do
    głowy spojrzeć w lusteka żeby się zorientować co i jak - pojechałem
    dalej, co się będę zastanawiał za wiele - nic dobrego z tego nie ma;P

    Jak go namierzą to IMHO z pewnościa beknie za ucieczkę. A kierownik moto
    prawdopodobnie dostanie punkty i pewnie jakiś mandat. Zniżki OC pewnie
    mu zostaną, bo prawdopodobnie jego wina a i "poszkodowanego" raczej nie
    dotknął - jak dotknął to już się uciekający nie wytłumaczy.

    Shrek

  • 8. Data: 2016-06-20 12:07:26
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 20 czerwca 2016 11:15:52 UTC+2 użytkownik Shrek napisał:

> [...]
    > głowy spojrzeć w lusteka żeby się zorientować co i jak - pojechałem
    > dalej, co się będę zastanawiał za wiele - nic dobrego z tego nie ma;P

    No nacisłem hamulec bo myślałem że mnie wyprzedzać będzie ale nie widziałem go od
    tego czasu :)

> [...]
    > mu zostaną, bo prawdopodobnie jego wina a i "poszkodowanego" raczej nie
    > dotknął - jak dotknął to już się uciekający nie wytłumaczy.

    IMHO nie ma sensu analizować akurat tego przypadku.
    Motocyklista mocno sie przysłużył rezultatowi. Gdyby nie jechał jak gupi to filmik
    skończył by się nudno i tylko bysmy mogli skwitować to stwierdzeniem że kolejny dawca
    jedzie niechlujnie. I tyle by było. Ale jednak się przysłużył i "ma co chciał".

  • 9. Data: 2016-06-20 12:12:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 20.06.2016 12:07, s...@g...com wrote:

    > No nacisłem hamulec bo myślałem że mnie wyprzedzać będzie ale nie widziałem go od
    tego czasu :)

    Jasne - zamieszanie się zrobiło... bo był moto i go nie ma, patrzyłem w
    lusterka i go nie widziałem, na końcu depnałem w hamulec, ale... w sumie
    co to mnie obchodzi i pojechałem dalej. Bujać to my a nie nas:P

    > Ale jednak się przysłużył i "ma co chciał".

    Ale tu nikt go nie broni chyba. Tylko nie ma co też bronić kierowcy, co
    spierdolił z miejsca zdarzenia.

    Shrek

  • 10. Data: 2016-06-20 12:18:55
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 20 Jun 2016 01:51:53 -0700 (PDT), w
    <1...@g...c
    om>, s...@g...com
    napisał(-a):

> [...]
    > Ten motocyklistaw w tym wykopie sam nie wiedział czy kontakt był czy nie. Skłaniał
    się do zdania że lekko cos tam sie dotknęło.

    Po obejrzeniu filmu przypuszczam, że żadnego kontaktu nie było, a motocyklista
    zaczął się składać w wyniku hamowania.

    Ponieważ skończyło się szczęśliwie, to mogę napisać, że debil na motorze dostał
    nauczkę.

    Zachowania skodziarza nie skomentuję, bo pretekstów może wymyslić kilka, a
    kłamstwa nie udowodni mu się.