  • 1. Data: 2007-03-02 11:23:22
    Temat: [ot] - Chello BEZ LIMITÓW ! -
    Od: "Sch" <s...@o...eu>

    Potwierdziły się moje przypuszczenia !!!

    Pisałem na forum (chello.one.pl), że jak Telekomuna / Telekompromitacja Polska
    SA zniesie limity, to reszta firm będzie zmuszona też znieść !

    W końcu znieśli&#8230;

    Zdjęcie limitów to świetny krok UPC - szkoda że czekali z tym tak długo !

    Przez tyle lat nas limitowali we wszystkim (nie tylko jeśli chodzi o
    Internet), mieliśmy jak za Komuny "Internet na kartki" Wydawało się, że już
    komuna odeszła na dobre, a tu dalej takie zagrywki. W Polsce mamy jedne z
    najwyższych cen za Internet, a dodatkowo nas limitowali. Kuzyn z Norwegii się
    ze mnie zawsze śmiał, jak ściągałem od niego dane przez. On miał łącze 32/8
    MBIT za około 60 Euro bez limitów. A ja w tamtym czasie NEO 128/64 z limitem
    za 15 Euro

    Zniesienie limitów to kolejny sukces rządu PIS, który wywarł na UKE pewne
    posunięcia. Dzięki UKE, Tepsa - wielki monopolista &#8211; zmuszona została zdjąć
    limity (komuchy z SLD, PSL i PO o tym nie pomyślały jakoś wcześniej !
    łapówki?), a za nią inne firmy. Jeszcze UKE dobierze się do tyłka
    Telekomuchom za nieuczciwe praktyki (np. za zbyt wysokie ceny Internetu, za
    drogi &#8222;koszt utrzymania linii&#8221;, itd.).

    Ale cieszy już zniesienie limitów w UPC Chello ! To kolejny usługodawca (po
    ASTER, DIALOG, NETIA, GTS, TPSA) który ma łącza BEZ LIMITÓW ! W najbliższych
    latach na pewno czeka nas podwyższanie transferów i obniżanie cen &#8211; czyli
    wreszcie &#8222;równanie do Unii&#8221;.

    Warto przeczytać o zniesieniu limitów (w różnych sieciach):
    http://tinyurl.com/34s94o
    http://tinyurl.com/3dfp79
    http://tinyurl.com/38fnup

    Pozdrówka,
    /Sch

  • 2. Data: 2007-03-02 11:45:16
    Temat: Re: [ot] - Chello BEZ LIMITÓW ! -
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

    > Zniesienie limitów to kolejny sukces rządu PIS, który wywarł na UKE pewne
    > posunięcia.

    szczerze - wydupiaj z tą propagandą.

    Marcin

  • 3. Data: 2007-03-02 11:48:37
    Od: "adm" <a...@a...pl>

    Kolejnym krokiem PISu i UKE bedzie doplata do Internetu po 20 PLN za
    kazdy 1 Mb/s. Szczegolnie dla klientow TP.
    A.

  • 4. Data: 2007-03-02 11:55:23
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    Sch wrote:

    > Przez tyle lat nas limitowali we wszystkim (nie tylko jeśli chodzi o
    > Internet), mieliśmy jak za Komuny "Internet na kartki" Wydawało się, że już
    > komuna odeszła na dobre, a tu dalej takie zagrywki.

    nie wiedzialem ze np. taka Irlandia tkwi w tym glebokim komunizmie z
    operatorami swiadczacymi limitowany broadband
    http://www.imagine.ie/dialup/always_on.php

    w ogole to wychodzi na to ze ten komunizm na swiecie czuje sie swietnie
    http://en.wikipedia.org/wiki/Broadband_Internet_acce
    ss_worldwide

    --

    dzieci i ryby biosu nie maja.

  • 5. Data: 2007-03-02 12:22:14
    Od: "miab" <m...@w...pl>

    elmer radi radisson wrote:

    > nie wiedzialem ze np. taka Irlandia tkwi w tym glebokim komunizmie z
    > operatorami swiadczacymi limitowany broadband
    > http://www.imagine.ie/dialup/always_on.php

    Chodzi ci o ten 40-złotowy na miesiąc 1Mb dla zarabiajacych minimalnie
    6tys złotych?

    miab

  • 6. Data: 2007-03-02 12:30:10
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

    > Chodzi ci o ten 40-złotowy na miesiąc 1Mb dla zarabiajacych minimalnie
    > 6tys złotych?

    a ja mam już dość dłumaczenie pół-kretynom że koszty dostarczenia
    netu do abonenta końcowego nie różnią się wcale między EU i Polską.
    Tam może i megabity w hurcie są tańsze, ale pracownicy więcej kosztują.

    Chcesz mieć taniej neta to zarób 6k/mc (da się, a jakże - oczywiście u nas)
    a nie żądaj obniżenia ceny do 10pln/mc.

    Marcin

  • 7. Data: 2007-03-02 15:50:24
    Od: Marek Sagat <m...@w...v.pl>

    Sch napisał(a):
    > Potwierdziły się moje przypuszczenia !!!

    Za tydzień zapcha im się sieć i niektórzy zatęsknią za limitami ;)

    pozdrawiam
    Marek

  • 8. Data: 2007-03-02 17:23:36
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    On Fri, 02 Mar 2007 16:50:24 +0100, Marek Sagat wrote:

    > Za tydzień zapcha im się sieć i niektórzy zatęsknią za limitami ;)

    UPC właśnie dziś do mnie zadzwoniło. Katarynka powiedziała, że przepraszają
    za niedawne awarie, dołożą starań etc., a poza tym modernizują sieć (prace
    mają potrwać do 15.03), co zaowocuje większą szybkością. Ponieważ nic nie
    słychać o tym, żeby mieli podnosić przepustowość enduserom, przypuszczam, że
    chodzi o zwiększenie przepustowości rdzenia, więc... może się nie zapcha?

    --
    Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager B
    Computer Center, AGH - University of Science and Technology, Cracow, Poland O

  • 9. Data: 2007-03-02 19:54:18
    Od: G...@S...Janoszka.pl (Grzegorz Janoszka)

    On Fri, 2 Mar 2007 12:48:37 +0100 I had a dream that adm <a...@a...pl> wrote:
    >Kolejnym krokiem PISu i UKE bedzie doplata do Internetu po 20 PLN za
    >kazdy 1 Mb/s. Szczegolnie dla klientow TP.

    Najlepiej zrobić program "Rodzimy megabity" i dawać przydział 1 Mbps
    za każde urodzone dziecko.

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 10. Data: 2007-03-02 21:27:34
    Od: "Marcin Gontarz" <(wytnijto)mrg@nowanet.pl>

    > Zniesienie limitów to kolejny sukces rządu PIS,

    chyba jak sobie narysujesz ... nie osłabiaj ...

    ------
    Marcin "MrG" Gontarz
    mbx : mrg(at)nowanet.pl | web : www.nowanet.pl
    gsm : 506 33 11 69 | gad : 3864459