  • 11. Data: 2007-03-02 22:43:30
    Temat: Re: [ot] - Chello BEZ LIMITÓW ! -
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Sch <s...@o...eu> wrote:
    > Zdjęcie limitów to świetny krok UPC - szkoda że czekali z tym tak długo !

    A ja się nie zgadzam. Bardziej bym wolał większe przepustowości,
    np. 10Mbps albo i 100Mbps, z ustawionymi limitami. Owszem, rozsądnymi,
    rzędu, powiedzmy, 50GB. I możliwością dokupienia kolejnych gigabajtów.

    p.

  • 12. Data: 2007-03-03 06:35:20
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Fri, 02 Mar 2007 12:48:37 +0100, adm wrote:

    > Kolejnym krokiem PISu i UKE bedzie doplata do Internetu po 20 PLN za
    > kazdy 1 Mb/s. Szczegolnie dla klientow TP.

    jakie SZCZEGÓLNIE ?
    WYŁĄCZNIE, a inni mogą otrzymać dopłaty ale po przedstawieniu wuchty
    dokumentów potwierdzających że coś tam :(

    --
    futszaK
    0601061867

  • 13. Data: 2007-03-03 06:39:23
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Fri, 02 Mar 2007 22:43:30 +0000, Piotr KUCHARSKI wrote:

    > A ja się nie zgadzam. Bardziej bym wolał większe przepustowości,
    > np. 10Mbps albo i 100Mbps, z ustawionymi limitami. Owszem, rozsądnymi,
    > rzędu, powiedzmy, 50GB. I możliwością dokupienia kolejnych gigabajtów.

    nie jesteś targetowym klientem chello

  • 14. Data: 2007-03-03 08:38:33
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    miab wrote:

    > Chodzi ci o ten 40-złotowy na miesiąc 1Mb dla zarabiajacych minimalnie
    > 6tys złotych?

    chodzi mi nie o ceny uslug, tylko o limity bedace tematem tego watku?

    --

    dzieci i ryby biosu nie maja.

  • 15. Data: 2007-03-03 09:56:18
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    Piotr KUCHARSKI napisał(a):
    > A ja się nie zgadzam. Bardziej bym wolał większe przepustowości,
    > np. 10Mbps albo i 100Mbps, z ustawionymi limitami. Owszem, rozsądnymi,
    > rzędu, powiedzmy, 50GB. I możliwością dokupienia kolejnych gigabajtów.

    IMHO to by sie przydalo kilka wariantow uslugi. Taka jak mowisz, dla
    tych, ktorzy nie potrzebuja gigantycznej ilosci danych, za to szerokiego
    pasma i niskich opoznien - oraz wolniejsza bez limitow, dla tych ktorzy
    az takiej szybkosci nie potrzebuja, za to potrzebuja pobierac w miesiacu
    stale duze ilosci danych. Dla kazdego cos milego.

    M.

  • 16. Data: 2007-03-03 10:38:57
    Od: "Michał Denis" <m...@g...pl>

    Nie kumam co za komuna ?? Wszędzie na świecie są dostępne opcje z limitami,
    oczywiście w dostosowanej do tego cenie. Pozatym jak tak dalej pójdzie to
    proponuje przejść na EuroDocSis 3.0 bo tam do 120 Mbit już wyciągnęli z
    koncentryka :)

  • 17. Data: 2007-03-03 12:11:40
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Sat, 03 Mar 2007 10:38:57 +0000, Michał Denis wrote:

> [...]
    > oczywiście w dostosowanej do tego cenie. Pozatym jak tak dalej pójdzie to
    > proponuje przejść na EuroDocSis 3.0 bo tam do 120 Mbit już wyciągnęli z

    Kosztem większej szerokości pasma czy wymaganego stosunku sygnał/szum ?

  • 18. Data: 2007-03-03 12:15:36
    Od: Szymon Wyrembak <_@_.eu>

    futszaK napisał(a):

    > Kosztem większej szerokości pasma czy wymaganego stosunku sygnał/szum ?

    160Mb/s łącząc 4 kanały downstream.

  • 19. Data: 2007-03-03 15:42:58
    Od: "Michał Denis" <m...@g...pl>

    Swego czasu jak pracowałem w kablówce to SNR ustawiałem na w okolicach 40, co
    czasem jak było na multitapach z 30 osób z netem i wchodziło w jeden
    magistralowy kabel to nie dało sie tego zrealizować, więc to tylko zależy jak
    UPC ma wykonaną instalację.

  • 20. Data: 2007-03-03 15:46:25
    Od: Szymon Wyrembak <_@_.eu>

    Michał Denis napisał(a):
> [...]
    > magistralowy kabel to nie dało sie tego zrealizować, więc to tylko zależy jak

    A jaka modulacja w downstream była?

    Szymon Wyrembak

    (odpowiadajac popraw adres: i...@n...eu)