  • 1. Data: 2012-04-30 23:09:30
    Temat: [ot] filmoteka
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    Jakie filmy o tematyce
    samochodowej/wyscigowej/rajdowej/okolomotoryzacyjnej znacie?
    Co warto obejrzec a co omijac?
    Obejrzalem cala serie "Szybkich i wscieklych", wlasnie obejrzalem "Born
    to race 2011", po drodze jakichs kilka tytulow (np. "Biker Boyz")
    ktorych nie zapamietalem.

    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 2. Data: 2012-05-01 01:20:25
    Temat: Re: [ot] filmoteka
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    v...@i...pl wrote:

> [...]
    > wscieklych", wlasnie obejrzalem "Born to race 2011", po drodze
    > jakichs kilka tytulow (np. "Biker Boyz") ktorych nie zapamietalem.

    Auta 1, Auta 2, Garbi - Super bryka

    A poza tym moze jakies speciale z TopGear?

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 3. Data: 2012-05-01 07:56:25
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-05-01 01:20, Rafał Grzelak pisze:

    > Auta 1, Auta 2, Garbi - Super bryka
    >
    > A poza tym moze jakies speciale z TopGear?

    http://www.filmweb.pl/film/Pojedynek+na+szosie-1971-
    8753

    IMO zajebisty film. Debiut reżyserski Spielberga.

  • 4. Data: 2012-05-01 10:49:06
    Od: Czeslawek <c...@g...pl>

    W dniu 2012-04-30 23:09, v...@i...pl pisze:
> [...]
    > Obejrzalem cala serie "Szybkich i wscieklych", wlasnie obejrzalem "Born
    > to race 2011", po drodze jakichs kilka tytulow (np. "Biker Boyz")

    Transporter. Chyba w Adrenalinie dużo się jeździ. Drive. Ghost Rider.
    Jeszcze parę innych by się znalazło.

    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek

  • 5. Data: 2012-05-01 10:51:31
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    Czeslawek wrote:

    > Transporter. Chyba w Adrenalinie dużo się jeździ. Drive. Ghost Rider.
    > Jeszcze parę innych by się znalazło.

    W Drive prawie sie nie jezdzi. Tez dalem sie nabrac. :]

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 6. Data: 2012-05-01 11:02:08
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2012-04-30 23:09, v...@i...pl pisze:
    > Jakie filmy o tematyce
    > samochodowej/wyscigowej/rajdowej/okolomotoryzacyjnej znacie?

    Mi się generalnie podejście Luc'a Besson'a do motoryzacji. Taxi, taxi2
    (+Transporter): może i "bajki", ale charakterystyka postaci na podstawie
    tego, czym jeżdżą mistrzowska.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 7. Data: 2012-05-01 11:13:05
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello LEPEK,

    Tuesday, May 1, 2012, 11:02:08 AM, you wrote:

    [...]

    > Mi się generalnie podejście Luc'a Besson'a do motoryzacji.

    Wydłub sobie tego apostrofa z klawiatury, bo go nadużywasz.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 8. Data: 2012-05-01 11:33:28
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 30/04/2012 22:09, v...@i...pl wrote:
> [...]
    > Obejrzalem cala serie "Szybkich i wscieklych", wlasnie obejrzalem "Born
    > to race 2011", po drodze jakichs kilka tytulow (np. "Biker Boyz")

    A Mad Max to niby gdzie?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 9. Data: 2012-05-01 12:03:42
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 01/05/2012 06:56, megrims wrote:

    > http://www.filmweb.pl/film/Pojedynek+na+szosie-1971-
    8753

    > IMO zajebisty film. Debiut reżyserski Spielberga.

    Z tym debiutem nie przesadzaj, trochę seriali już wcześniej nakręcił.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 10. Data: 2012-05-01 12:45:07
    Od: Czeslawek <c...@g...pl>

    W dniu 2012-05-01 10:51, Rafał Grzelak pisze:
    > W Drive prawie sie nie jezdzi. Tez dalem sie nabrac. :]

    W zwiastunie za to przewijały się wątki z jazdy i z jakiegoś warsztatu :)

    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek