  • Data: 2023-05-04 10:32:59
    Temat: Re: [ot] jaki serwer usenet
    Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    > To akurat rozumiem.

    > Musiało gdzieś wycieknąć, żeby ktoś je połączył z twoją internetową
    > tożsamością.

    > Każdy admin może sobie zrobić tak, jak uważa... i potem on może ponosić
    > konsekwencje. Może we Włoszech prawo jest inne. A może to ja mam paranoję.
    >
    > Admin aioe to jedna osoba, w dodatku teraz jest chora (ciężko), więc do
    > czasu wyzdrowienia wyłączyła serwer.

    Jasna sprawa, jego (admina) serwer to oczywiście jego zasady. Nikogo tu
    nie krytykuję, a tylko przedstawiłem stanowisko swoje jako użytkownika
    takich serwerów i ewentualne konsekwencje jakie może ponosić gdy komuś
    podpadnie. Zresztą to chyba każdy widzi  że wielu userów boi się
    otwarcie dyskutować choćby na tematy polityczne i zajmować stanowisko
    niezgodne z aktualnie obowiązującą linią władzy.