    From: "Pelias" <p...@c...msk.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: pakietowane lacze providera
    Date: Sat, 28 Dec 2002 14:08:23 +0000 (UTC)

    > Jednak z
    > doswiadczenia wiem ze klienci koncowi nie maja pojecia o sieci frame-relay
    > zasadach dzialania i dla nich haslo 2 MB zawsze musi sie przelozyc na non
    > stop 200 kilobajtow/s z serwera na wyspach owczych ::) a to juz jest
    > kompletna ignorancja dla techniki, fizyki i w ogole jakiejs podstawowej
    > wiedzy technicznej.
    Nie maja bo nie musza wiedziec, od tego jest przeciez ISP. Oni kupuja
    reklamowane lacze "2mbit".
    Mozna pisac o technice, fizyce i ignorancji (cokolwiek laczy fizyke szkolna
    z predkoscia lacza:/), mozna tez pisac o rolowaniu potencjalnego klienta czy
    minimalnej choc dawce uczciwosci.
    Jakos nie zauwazylem, zeby w reklamowkach/ofertach pisali o laczu 64kbps-2
    mbit, tylko ciagle to 2mbit. Kazdy kto nie jest zorientowany, ma prawo
    uwierzyc ze oni naprawde sprzedaja mu lacze 2mbit.

    Pzdr.
    Pelias