    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: parkowanie
    Date: Mon, 19 Feb 2024 06:57:17 +0100

    On Sun, 18 Feb 2024 08:09:41 +0100, cef wrote:

    > Na początku było dzielnicami, ale teraz jest podział na podstrefy,
    > co i tak niewiele zmienia, bo znajomy mieszka na Piaskowej i zdarza mu
    > się parkować
    > w różnych strefach, bo tam gdzie mieszka nie ma już miejsca - musiałbym
    > spytać
    > czy ktoś to wyłapuje i z jakim skutkiem.

    Wroclaw kupił samochody do kontroli. Jedzie taki z kamerami
    i sprawdza wszystko po drodze.

    Tak przy okazji - pierwszy raz jak to widziałem, to były znaki
    parkingu, ponizej tabliczka "Płatny", a na tym napisie pasek czerwonej
    folii. No i parkomaty zafoliowane.

    Tydzien później paska folii juz nie było.

    A wczoraj, kolejny tydziem później, widze tabliczki
    "obowiązuje od 20 II ".

    Ale to na jednej ulicy, na drugiej tabliczek nie ma.

    J.