    From: Rafał <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: parkowanie równoległe - kiedy jest "za"
    Date: Mon, 14 Jun 2010 08:50:29 +0200

    On 14.06.2010 07:39, rdx wrote:
    > hej,
    >
    > Jestem ciekawy jak ocenicie - gdzie jest "za" w sytuacji kiedy samochód stoi
    > trochę z przodu, zaparkowany równolegle do krawężnika, w tym samym kierunku
    > jazdy. "Za nim" w sensie przy bagażniku czy po przejechaniu obok niego?
    >
    > Rysunek poglądowy i ankietka pod http://bit.ly/deVfWT
    >
    > W części ukrytej nie ma nic wnoszącego do opisu sytuacji, jest tylko moja
    > prognoza co do wyników. Zapytajcie znajomych kobiet ;)
    >
    > pozdr, rdx

    Jestem facetem i wybieram odpowiedź "A"

    Co ma na celu ta ankieta? pytam z ciekawości bo mam dwie opcje:

    Czy w tej ankiecie rozchodzi się o to że kobiety parkując nie myślą o
    wyjeżdżaniu? że niby łatwiej będzie wyjechać parkując przed autem.
    Otóż ja świadomie wybrałem odpowiedź że zaparkował bym za samochodem
    zachowując odpowiedni, wygodnych do wyjechania dystans. Jak zaparkuje
    przed nim, to ktoś kto stanie przede mną nie daje mi takiego komfortu.
    Dodatkowo, cała parkowanie za samochodem nie wymaga używania biegu
    wstecznego.

    Jeżeli natomiast ankieta ma za zadanie uwidocznić męskie ego, że zawsze
    muszą wyprzedzić, być z przodu... To ja się wypisuje, nigdy nie lubiłem
    się ścigać czy dążyć do jakiegoś wyimaginowanego celu, Wyścig szczórów
    nie dla mnie. Niech se taki, co ego musi samochodem przedłużać,
    jedzie(stoi w tym wypadku) przodem.

    A może coś jeszcze innego?