  • 1. Data: 2010-06-14 07:39:01
    Temat: parkowanie równoległe - kiedy jest "za"
    Od: "rdx" <r...@p...onet.pl>

    hej,

    Jestem ciekawy jak ocenicie - gdzie jest "za" w sytuacji kiedy samochód stoi
    trochę z przodu, zaparkowany równolegle do krawężnika, w tym samym kierunku
    jazdy. "Za nim" w sensie przy bagażniku czy po przejechaniu obok niego?

    Rysunek poglądowy i ankietka pod http://bit.ly/deVfWT

    W części ukrytej nie ma nic wnoszącego do opisu sytuacji, jest tylko moja
    prognoza co do wyników. Zapytajcie znajomych kobiet ;)

    pozdr, rdx

  • 2. Data: 2010-06-14 08:30:18
    Temat: Re: parkowanie równoległe - kiedy jest "za"
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    rdx pisze:
> [...]
    >
    > W części ukrytej nie ma nic wnoszącego do opisu sytuacji, jest tylko moja
    > prognoza co do wyników. Zapytajcie znajomych kobiet ;)

    Jak idziesz do kolejki w markcie to stajesz za ostatnim klientem, czy
    przed? "Za", czyli z tylu.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 3. Data: 2010-06-14 08:50:29
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    On 14.06.2010 07:39, rdx wrote:
> [...]
    >
    > W części ukrytej nie ma nic wnoszącego do opisu sytuacji, jest tylko moja
    > prognoza co do wyników. Zapytajcie znajomych kobiet ;)

    Jestem facetem i wybieram odpowiedź "A"

    Co ma na celu ta ankieta? pytam z ciekawości bo mam dwie opcje:

    Czy w tej ankiecie rozchodzi się o to że kobiety parkując nie myślą o
    wyjeżdżaniu? że niby łatwiej będzie wyjechać parkując przed autem.
    Otóż ja świadomie wybrałem odpowiedź że zaparkował bym za samochodem
    zachowując odpowiedni, wygodnych do wyjechania dystans. Jak zaparkuje
    przed nim, to ktoś kto stanie przede mną nie daje mi takiego komfortu.
    Dodatkowo, cała parkowanie za samochodem nie wymaga używania biegu
    wstecznego.

    Jeżeli natomiast ankieta ma za zadanie uwidocznić męskie ego, że zawsze
    muszą wyprzedzić, być z przodu... To ja się wypisuje, nigdy nie lubiłem
    się ścigać czy dążyć do jakiegoś wyimaginowanego celu, Wyścig szczórów
    nie dla mnie. Niech se taki, co ego musi samochodem przedłużać,
    jedzie(stoi w tym wypadku) przodem.

    A może coś jeszcze innego?

  • 4. Data: 2010-06-14 08:53:21
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-06-14 08:30, MarcinJM pisze:

    > Jak idziesz do kolejki w markcie to stajesz za ostatnim klientem, czy
    > przed? "Za", czyli z tylu.

    Jak mówisz komuś skręć "za" tym zakrętem to skręcasz na jednym wcześniej
    czy jednym później?

    A.

  • 5. Data: 2010-06-14 08:57:11
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Arek (G) pisze:

    > Jak mówisz komuś skręć "za" tym zakrętem to skręcasz na jednym wcześniej
    > czy jednym później?

    To przejezdzam zakret i skrecam ZA zakretem.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 6. Data: 2010-06-14 09:36:38
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-06-14 08:57, MarcinJM pisze:

    > To przejezdzam zakret i skrecam ZA zakretem.

    Przejeżdżasz koło samochodu i parkujesz "ZA", co mnie obchodzi w jakim
    kierunku on stoi.

    A.

  • 7. Data: 2010-06-14 09:43:29
    Od: "Krzysiek Niemkiewicz" <mojeinicjały[at]post.pl>

    rdx napisał(a):
> [...]
    > stoi trochę z przodu, zaparkowany równolegle do krawężnika, w tym samym
    > kierunku jazdy. "Za nim" w sensie przy bagażniku czy po przejechaniu

    dobre :)
    Wystarczy, że samochody bedą zaparkowane nie równolegle, a prostopadle lub
    pod kątem i już wątpliwości nie ma, że ZA znaczy dalej.

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 8. Data: 2010-06-14 09:45:49
    Od: "m" <...@n...pq>

    Użytkownik "rdx" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kierunku
    > jazdy. "Za nim" w sensie przy bagażniku czy po przejechaniu obok niego?

    Skoro "za autem" jest dwuznaczne, to gdzie będzie "przed autem"

  • 9. Data: 2010-06-14 09:58:54
    Od: "owp" <o...@g...pl>

> [...]
    >
    > W części ukrytej nie ma nic wnoszącego do opisu sytuacji, jest tylko moja
    > prognoza co do wyników. Zapytajcie znajomych kobiet ;)

    No ale, więcej mężczyzn wybrało wersję przed jako za (A)... ;)

  • 10. Data: 2010-06-14 10:00:36
    Od: "owp" <o...@g...pl>

    > Jak idziesz do kolejki w markcie to stajesz za ostatnim klientem, czy
    > przed? "Za", czyli z tylu.

    A gdyby wszyscy w kolejce stali tyłem do kasy, to gdzie by było 'za' ?