    From: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: pcb
    Date: Tue, 1 Oct 2019 09:26:15 +0200
    <qmicb1$1vnl$1@gioia.aioe.org> <qmjdmm$1uj1f$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <qmn1fu$171s$1@gioia.aioe.org>
    <5d8f8d8b$0$17365$65785112@news.neostrada.pl>
    <1q7w2qej12dx6$.1p5917rgy11yj.dlg@40tude.net>
    <5d8f9451$0$17347$65785112@news.neostrada.pl>
    <n8hap02qkoca$.15ej1ozn22eb4.dlg@40tude.net>
    <5d8f9e84$0$17361$65785112@news.neostrada.pl>
    <j...@4...net>
    <5d91fb06$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d925471$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    <117tqhb66efcm$.1umnhbsw41qhp$.dlg@40tude.net>
    <5d92588d$0$17346$65785112@news.neostrada.pl>
    <1vtj8etrc5op$.1ulp3yvml52lm$.dlg@40tude.net>
    <5d9279a9$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    <2paq9r0tpscm.zq9sypxk5wge$.dlg@40tude.net>
    <5d92f2d5$0$517$65785112@news.neostrada.pl>

    Dnia Tue, 1 Oct 2019 08:31:48 +0200, JaNus napisał(a):

    > - a jakie z tego wnioski? Ach, no tak, najwyraźniej w tym zakresie masz
    > trudności z ich wyciąganiem. Tedy podpowiem:
    > - kościoły są budowane "z tacy", i gdyby wierni nie dawali, to by nie
    > było *za co* budować.
    > Ergo: wierni dają, czyli nowe kościoły są po prostu potrzebne.
    > Ja wiem, że ateistom to nie w smak, i że chętnie by położyli swe lepkie
    > ręce na majątku Kościoła. Stąd zaś wypływa ponownie wniosek: Kościół
    > ("K"!) jest potrzebny! Jako zapora przed zawłaszczeniem przez ateistów
    > rządu dusz.
    No, szczególnie Świątynię Opatrzności Bożej zbudowali z tacy. Skoro
    wierni dają, to kij im w ucho, ich strata. I nie sądź po sobie żeśmy
    ateiści pazerni na wasz majątek :) choć prawdą a bogiem lepiej by go
    było wydać na bezdomnych. Nawet wasz papież powiedział że jeśli zachodzi
    potrzeba, biednych należy wspomagać z majątku kościelnego. Nie słyszałem
    o takim przypadku żeby proboszcz sprzedał brykę żeby wspomóc pogorzelca
    :)

    > Po jednym ataku w Polsce na synagogę, larum w kraju, i za granicą. A
    > tymczasem aktów profanacji kościołów jest rocznie kilkadziesiąt, ale na
    > ten temat milczy to michnikowe GóWno, i wszelkie inne media, czy to
    > totalnej opozycji, czy też i reżimowe. No i ciekawe, czemuż i te
    > ostatnie nabrały w tej sprawie wody w usta?
    Bo synagoga jest jedna, pacanie a kościołów tysiące. Zatem zaatakowano
    100% synagog a kościołów znikomy odsetek. A poza tym istnieje coś
    takiego jak kontekst historyczny. I nieprawda jakoby media milczały w
    sprawie szkód wyrządzonych przez gówniarzy-sprajowców, z których każdy
    zresztą wywodzi się z katolickiej rodziny (może mają dosyć religii w
    szkole? :)) I trąbią w TV o tym całymi dniami jak się zdarzy.

    --
    Jacek
    I hate haters.