eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodypegueot 307 sw › Re: pegueot 307 sw
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.task.gda.pl!news.dialog.net.pl!not
    -for-mail
    From: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: pegueot 307 sw
    Date: Sun, 29 Aug 2010 23:17:04 +0200
    Organization: Dialog Net
    Lines: 42
    Message-ID: <i5eiol$1rh$1@news.dialog.net.pl>
    References: <i5bnm0$ggd$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: dynamic-78-8-157-20.ssp.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1283116629 1905 78.8.157.20 (29 Aug 2010 21:17:09 GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 29 Aug 2010 21:17:09 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.8) Gecko/20100802
    Thunderbird/3.1.2
    In-Reply-To: <i5bnm0$ggd$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2307326
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-08-28 21:23, mateusx6 pisze:
    > Witam, czy w pegueot 307 sw diesel 1.6 109KM silnik jest dobrze wyciszony?

    Dla jednych jest, dla innych nie bardzo. Zależy czym jeździłeś do tej pory.

    > Np. w porownaniu do VW GOLF 4? Bo mi osobiscie wydaje sie w golfie 4 jakos
    > glosno :)

    W 307 z HDi powinno być ciszej niż w Golfie IV TDI. Stare TDI po prostu
    klekotały, dopiero te ostatnie z commonrailem mają miększą i cichszą
    pracę. Moim zdaniem.

    > A tym pegueotem sie interesuje. Ile to spali w trasie, 6l zadowoli
    > autko z klima?

    Zależy jak się jeździ. 6L/100km w trasie? To już trzeba dość mocno gonić
    by tyle spalić. Albo mieć mocno obciążone auto.
    Są ludzie, którzy potrafią na długiej trasie po Polsce zejść do 4L/100km
    i to na trasie Wrocław-Łeba pokonanej w 8-9h z co najmniej 1-ym
    postojem. Te silniki potrafią naprawdę mało spalić jeśli się wie jak tym
    jechać optymalnie i nie jest to auto/paliwo służbowe.

    > Warto się wogole w to pchac, czy awaryjnosc auta jest
    > strasznie duza? Rocznie jakies 30tys km nim przejade. A moze lepiej
    > benzyniaka i na LPG przerobic? Aha.. przedzial cenowy ok 20tys zl.

    Awaryjność jest taka sobie. W rankingach niby psujliwe, ale jakoś tego
    nadmiernie nie widać.
    Za 20 tysięcy raczej nie kupisz _dobrego_ egzemplarza z 1.6Hdi.
    Poza tym - wersja 109KM najczęściej ma już FAP i dwumasowe koło
    zamachowe. Wersja 90KM nie ma tych upierdliwości.
    Przy aucie, które byś kupił, z racji przebiegu musisz się liczyć z
    koniecznością wymiany jednego i drugiego.
    Z banzyniaków - 1.6 110KM nie jest zły, ale z racji myśli okołolpgowych,
    rozważałbym zakup 2.0 140KM. Spali trochę więcej, natomiast ma
    odpowiedni zapas mocy na to auto.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
    P307 2.0HDi/90
    "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: