  • 21. Data: 2015-02-06 22:59:32
    Temat: Re: pendrive 128GB, 256GB, 512GB...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik marfi marfi @bb.onet.pl ...

    > Przecież to Kamil.

    Nie miałem przyjemnosci.

  • 22. Data: 2015-02-07 02:10:09
    Od: " 666" <...@...6>

    BTW ciekawe, co dzisiaj robi Expierd...

    -----

  • 23. Data: 2015-02-07 14:06:38
    Od: "Kamil" <k...@t...pl>

    Użytkownik "marfi" napisał:

    > Sam jesteś palant - zamiast poradzic kupującemu relamację to sadzisz
    > pierdoły jak Kamil z zoo.

    Nie możesz sam tego zrobić? Chcesz mojego posrednictwea? Ja nie wiem co robić w
    takiej sytuacji. All to olewa. Kupiłem RAM 1024, otrzymałem dwie po 512. Na moją
    reklamację otrzymałem bezczelną odpowiedź, że 2x512=1024. Co miałem robić?
    Serwis ma to w d... Policja, sąd? Nie warto. Też mnie nazwiesz naiwnym głupcem?

    Pzdr

  • 24. Data: 2015-02-07 17:59:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kamil k...@t...pl ...

    > Na moją
    > reklamację otrzymałem bezczelną odpowiedź, że 2x512=1024. Co miałem
    > robić? Serwis ma to w d... Policja, sąd? Nie warto. Też mnie nazwiesz
    > naiwnym głupcem?

    Nie.
    512 x 2 to nie jest 1024.
    Tak samo jak dwa maluchy to nie jest samochód z silnikiem 2 litrowym.
    Podaj linka do aukcji.

  • 25. Data: 2015-02-09 09:57:17
    Od: "Kamil" <k...@t...pl>

    Użytkownik "Budzik"
    > 512 x 2 to nie jest 1024.
    > Tak samo jak dwa maluchy to nie jest samochód z silnikiem 2 litrowym.
    > Podaj linka do aukcji.

    To było dawno. Nie ma sensu. Podałem tylko przykład. Mam ich więcej.

    Pozdrawiam

  • 26. Data: 2015-02-09 10:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kamil k...@t...pl ...

    > To było dawno. Nie ma sensu. Podałem tylko przykład. Mam ich więcej.

    No to odpowiedz ogólna - było nie zgadzac sie z odpowiedzią na reklamację.

  • 27. Data: 2015-02-09 15:09:55
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2015-02-07 o 14:06, Kamil pisze:

> [...]
    > Serwis ma to w d... Policja, sąd? Nie warto. Też mnie nazwiesz naiwnym głupcem?

    https://www.youtube.com/watch?v=Ash_rJM5hyM

    miab

  • 28. Data: 2015-02-10 19:02:58
    Od: "Kamil" <k...@t...pl>

    Użytkownik "Budzik" napisał:

    > było nie zgadzac sie z odpowiedzią na reklamację.

    O.K. Niem zgodziłem się. I co dalej? Pisać na Berdyczów? Bo jak napisałem nie
    chciałem strzelać z armaty do wróbli. Wystawiłem negatywa i dostałem soczystego
    odwetowca, na czym sprawę uznałem za zakończoną.

    Pozdrawiam

  • 29. Data: 2015-02-10 20:52:19
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kamil k...@t...pl ...

> [...]
    > napisałem nie chciałem strzelać z armaty do wróbli. Wystawiłem
    > negatywa i dostałem soczystego odwetowca, na czym sprawę uznałem za

    Chociaz tyle.
    Smutne sa takie sprawy - jakim trzeba byc skundlonym psem, zeby oszukiwać
    za kilkadziesiat złotych...

  • 30. Data: 2015-02-10 23:13:12
    Temat: Re: [OT] pendrive 128GB, 256GB, 512GB...
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Budzik" napisał:

    > Smutne sa takie sprawy - jakim trzeba byc skundlonym psem,
    > zeby oszukiwać za kilkadziesiat złotych...

    A od jakiej kwoty staje się to procederem akceptowalnym czy wręcz
    nobilitującym w kręgach zbliżonych do (za przeproszeniem) Allegro?

    JoteR