    From: "KM" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: piaskowanie+malowanie felg
    Date: Fri, 4 Jun 2010 09:48:41 +0200

    "karkow" <k...@o...pl> wrote in message news:hua7f5$eaa$1@news.onet.pl...
    > witam
    > mam felgi 16 calowe, które są przeżarte przez sól od wewnętrznej strony.
    > Chciałbym je odrestaurowac. Znajomy polecił mi piaskowanie + malowanie.
    > Wulkanizator odradził nie podajac zadnej przyczyny (podstawowa byla taka
    > ze sie tym nie zajmuje;-) )
    > Co myslicie?
    > czy ktos z grupowiczów zna jakis warsztat w okolicach torunia?
    >
    > z gory dzieki za odp
    >
    > pozdrawiam
    > karkow
    Witam!

    Ostatnio szwagier pokazywal mi felgi po piaskowaniu i malowaniu proszkowym.
    Efekt taki, ze wygladaly jak nowe z pudelka...
    Co do kosztow to bylo 60zl/szt [piaskowanie+malowanie proszkowe].
    Podejrzewam ze jezeli felga nie ma glebokich uszkodzen mechanicznych, to nie
    powinno byc problemu z takim odrestaurowaniem.
    Co do rejonu to nie Torun tylko Zabrze na slaku. Ale mozna porownac cene
    takiej uslugi. Zabieg wykonywal w "typowej" malarnii proszkowej.

    Pozdrawiam!