  • 1. Data: 2010-06-04 08:45:56
    Temat: piaskowanie+malowanie felg
    Od: "karkow" <k...@o...pl>

    witam
    mam felgi 16 calowe, które są przeżarte przez sól od wewnętrznej strony.
    Chciałbym je odrestaurowac. Znajomy polecił mi piaskowanie + malowanie.
    Wulkanizator odradził nie podajac zadnej przyczyny (podstawowa byla taka ze
    sie tym nie zajmuje;-) )
    Co myslicie?
    czy ktos z grupowiczów zna jakis warsztat w okolicach torunia?

    z gory dzieki za odp

    pozdrawiam
    karkow

  • 2. Data: 2010-06-04 09:48:41
    Temat: Re: piaskowanie+malowanie felg
    Od: "KM" <n...@o...pl>

    "karkow" <k...@o...pl> wrote in message news:hua7f5$eaa$1@news.onet.pl...
> [...]
    > ze sie tym nie zajmuje;-) )
    > Co myslicie?
    > czy ktos z grupowiczów zna jakis warsztat w okolicach torunia?

    Witam!

    Ostatnio szwagier pokazywal mi felgi po piaskowaniu i malowaniu proszkowym.
    Efekt taki, ze wygladaly jak nowe z pudelka...
    Co do kosztow to bylo 60zl/szt [piaskowanie+malowanie proszkowe].
    Podejrzewam ze jezeli felga nie ma glebokich uszkodzen mechanicznych, to nie
    powinno byc problemu z takim odrestaurowaniem.
    Co do rejonu to nie Torun tylko Zabrze na slaku. Ale mozna porownac cene
    takiej uslugi. Zabieg wykonywal w "typowej" malarnii proszkowej.

    Pozdrawiam!