    From: Przemysław Czaja <p...@p...fm>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [piatkowo] samochod ktory chcialbys miec/lub nim pojezdzic
    Date: Thu, 24 Jun 2010 01:13:12 +0200

    Użytkownik "BartekK" <s...@N...org> napisał w wiadomości
    news:4c253447$0$2597$65785112@news.neostrada.pl...

    > Samo "do przodu" mnie nie wzrusza, np Imprezą STI jeździłem, krótką
    > chwilę volvo v50 w wersji T5 AWD 280KM, co przy małej masie też daje
    > jakieś tam przyspieszenie. Raczej interesuje mnie, czy jak to się
    > rozpędzi, to się to da skręcić, i jak się już skręca - to czy w środku
    > wszystko się trzęsie i trzeszczy i człowiek nie wie czy pokonuje
    > zakręt autem, czy sztorm drewnianą fregatą...

    Rozbawiła mnie informacja znaleziona na Viki a dotycząca danych
    technicznych obecnie produkowanego modelu RS6
    a brzmi ona "250 km/h (280 za dopłatą)" - heheeh no fajni ci niemcy,
    najpierw ładują urządzenie ograniczające prędkość, za które przecież
    trzeba zapłacić, a potem każą sobie płacić za jego wyjęcie - tak trzymać
    ;-)