  • 1. Data: 2010-06-23 22:27:34
    Temat: Re: [piatkowo] samochod ktory chcialbys miec/lub nim pojezdzic
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Adam Szewczak"

    > Moja lista zapewne bedzie raczej dziwna ;P

    moja za to krótka

    Bugatti Veyron i koniec listy

  • 2. Data: 2010-06-24 01:13:12
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "BartekK" <s...@N...org> napisał w wiadomości

    > Samo "do przodu" mnie nie wzrusza, np Imprezą STI jeździłem, krótką
    > chwilę volvo v50 w wersji T5 AWD 280KM, co przy małej masie też daje
    > jakieś tam przyspieszenie. Raczej interesuje mnie, czy jak to się
    > rozpędzi, to się to da skręcić, i jak się już skręca - to czy w środku
    > wszystko się trzęsie i trzeszczy i człowiek nie wie czy pokonuje
    > zakręt autem, czy sztorm drewnianą fregatą...

    Rozbawiła mnie informacja znaleziona na Viki a dotycząca danych
    technicznych obecnie produkowanego modelu RS6
    a brzmi ona "250 km/h (280 za dopłatą)" - heheeh no fajni ci niemcy,
    najpierw ładują urządzenie ograniczające prędkość, za które przecież
    trzeba zapłacić, a potem każą sobie płacić za jego wyjęcie - tak trzymać
    ;-)

  • 3. Data: 2010-06-25 18:40:38
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Temat zapewne walkowany, ale ostatnio chyba go nie bylo ;P

    Jaki samochod chcialbys miec lub jakim np przez jakis czas pojezdzic.

    Moja lista zapewne bedzie raczej dziwna ;P

    Lancia Kappa Coupe 2.0t - marzenie jeszcze z czasow szkolnych, bo za plotem
    mielismy ASO rzadowe i byla wtedy jedna jedyna Coupe w Wawie, taka bordowa.
    Lancia Thema 8.32
    Fiat Idea - pojezdzil bym z ciekawosci
    VW Golf IV kombi 4motion V6
    VW Multivan 3.2
    VW LT 4x4
    VW Passat B32 2.1 (chyba albo 2.2) syncro
    Citroen XM
    Hyundai Starex 4x4
    LR Dyskoteka I po FL
    Mercedes G 500
    Opel Senator 3.0

    PZDr
    Adam

  • 4. Data: 2010-06-25 18:53:55
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Adam Szewczak pisze:
    > Temat zapewne walkowany, ale ostatnio chyba go nie bylo ;P
    >
    > Jaki samochod chcialbys miec lub jakim np przez jakis czas pojezdzic.
    >
    > Moja lista zapewne bedzie raczej dziwna ;P

    Na poczatek - moglbym miec:

    MB W126 560SEC (stan kolekcjonerski oczywiscie)
    Chevy Corvette
    Dodge/Chrysler Viper
    300C Hemi SRT8
    Dodge RAM SRT-10

    I jeszcze pare by sie znalazlo:)

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 5. Data: 2010-06-25 18:58:35
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Na poczatek - moglbym miec:
    >
    > MB W126 560SEC (stan kolekcjonerski oczywiscie)
    > Chevy Corvette
    > Dodge/Chrysler Viper
    > 300C Hemi SRT8
    > Dodge RAM SRT-10
    >
    > I jeszcze pare by sie znalazlo:)
    >

    > Pozdrawiam
    > Pawel

    No ja bym z ciekawosci chetnie obadal jak ten jezdzi 450SEL 6.9

    PZDr
    Adam

  • 6. Data: 2010-06-25 18:59:57
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Adam Szewczak pisze:

    > No ja bym z ciekawosci chetnie obadal jak ten jezdzi 450SEL 6.9

    Ale takiego SECa kolekcjonerskiego to chcialbym na wlasnosc:)

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 7. Data: 2010-06-25 19:14:02
    Od: "Jacek" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Temat zapewne walkowany, ale ostatnio chyba go nie bylo ;P
    >
    > Jaki samochod chcialbys miec lub jakim np przez jakis czas pojezdzic.

    Dodge Challenger R/T lub Charger na pochybel ekologom
    Reszta to pikuś :)

    Jacek

  • 8. Data: 2010-06-25 19:22:16
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Adam Szewczak pisze:
    > Temat zapewne walkowany, ale ostatnio chyba go nie bylo ;P
    >
    > Jaki samochod chcialbys miec lub jakim np przez jakis czas pojezdzic.
    >
    > Moja lista zapewne bedzie raczej dziwna ;P

    B-grupowe Audi Quattro
    WRC - dowolne
    126p (nigdy nie jechałem)

  • 9. Data: 2010-06-25 19:23:08
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Temat zapewne walkowany, ale ostatnio chyba go nie bylo ;P
    >
    > Jaki samochod chcialbys miec lub jakim np przez jakis czas pojezdzic.

    Tylko "znikający punkt" :) Reszta jest nie ważna :)
    Wojtek

    --
    Powódź ma też plusy dodatnie,
    każdy dostał darmowe oczko

  • 10. Data: 2010-06-25 19:26:02
    Od: "Vlad The Ripper" <os$^_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

> [...]
    > VW Multivan 3.2
    > VW LT 4x4
    > VW Passat B32 2.1 (chyba albo 2.2) syncro

    Zarzucę w odpowiedzi swoje zestawienie chyba równie dziwne :)
    Tesla Roadster
    Chevrolet Volt
    Audi A8 quatro 4,2 TDI
    Subari impreza WRX