    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: pieszy vs osobówka
    Date: Tue, 19 May 2015 15:34:48 +0200
    <mjdk7b$gsq$1@node2.news.atman.pl> <mjdni4$g3j$1@mx1.internetia.pl>
    <mjeqi6$lgq$1@node2.news.atman.pl> <mjesl2$192$1@mx1.internetia.pl>
    <7...@g...com>
    <mjeu4t$p2k$1@node2.news.atman.pl>
    <b...@g...com>
    <mjf4qs$gjk$1@node1.news.atman.pl>
    <2...@g...com>
    <mjfb5k$nf2$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@g...com>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:1dddb72e-979b-4a74-818e-e50cf9f6bd1b@go
    oglegroups.com...

    > --No to pochwal się w jaki magiczny sposób istnienie przepisu chroni Twoje
    > dziecko idące do szkoły?
    > przepis chroni pieszego na pasach poniewaz juz zblizajac sie do pasow
    > pieszy posiada pierwszenstwo, zadna magia to sie nazywa logika

    ROTFL. Szkoda że nie ma przepisu nakazującego by wszyscy byli piękni i
    młodzi skoro samo istnienie przepisu ma moc sprawczą :-)

    > --Po pierwsze taka prędkość nie istnieje.
    > kazdego dnia jakies rozczarowanie i jak tu zyc ?

    Idź do psychologa, albo poproś nauczyciela fizyki by Ci to wytłumaczył.

    > --Po drugie ten przepis nie likwiduje przepisu o nagłym wtargnięciu - to
    > dwa _różne_ zachowania.
    > pieszy nie moze wtargnac na przejscie o ile porusza sie z normalna
    > predkoscia, czy to takie trudne do zrozumienia ?

    Aha, czyli nie wiesz o co chodzi. To Ci wytłumaczę na przykładzie: Dwie
    panie sobie urządzają pogaduszki stojąc na krawężniku na krawędzi przejścia.
    Wolno im tam stać? Wolno. No to teraz uważa bo będzie trudno - będę pisał
    powoli jedna z nich stojąca tyłem do kierowcy robi półobrót i krok na
    jezdnię wprost pod koło samochodu. Dotarło?

    > --Nie ma takiej prędkości w której droga hamowania wynosi 0. Czyli
    > ordynarnie KŁAMIESZ o tych milionach kierowców...
    > masz calkowita racje, wszyscy sa w bledzie a tylko Ty znasz prawde
    > oswiecona

    Jacy wszyscy? Najpierw "miliony" teraz "wszyscy" :-)
    Palnąłeś głupotę! TY jeden! Nie usprawiedliwiaj się rozmywając swoje poglądy
    na "wszystkich".

    > ... i tym humorystycznym akcentem

    No tak ja się pośmiałem, grupa myślę też, a Ty lepiej idź szybko uczyć
    dziecko fizyki może sam się czegoś dowiesz.

    Pozdrawiam
    Ergie