  • Data: 2009-10-29 20:19:47
    Temat: Re: pinout GPS2 LP7450
    Od: Konop <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > wymyśliłem sobie, że wykorzystam posiadany moduł BT, dane z niego wezmę
    > wrzucę na AVR, ten zamieni mi prędkość na sygnał jak z czujnika i już
    > (się trochę pobawię w programowanie).

    Jesteś pewny że to najlepszy pomysł?? Co jeśli GPS zgubi sygnał??
    Określanie prędkości przez GPS nie zawsze jest dokładne :(. Przy słabym
    sygnale wariuje - wariować będzie też auto... Pomijając fakt, że wjazd w
    jakiś tunel w ogóle Ci ogłupi odbiornik... Weź napisz kawałek softu,
    który obrobi dane z BT i wyrzuci Ci na monitor kompa dane o prędkości i
    przejedź się autem z laptopem... ciekawy jestem, czy wyniki będą Cię
    satysfakcjonować ;)...
    Poza tym - ten tempomat działa dobrze? Bo wiesz, sama regulacja
    przepustnicy, to nie wszystko...

    Pozdrawiam
    Konop

    PS Impulsy o zmieniającej się częstotliwości w funkcji prędkości są
    dosyć standardowym sygnałem występującym w większości samochodów. W
    starszych można je łatwo wytworzyć. Nie rozumiem, skąd taka niechęć
    Twoja do stosowania tego sygnału??...

    Pozdrawiam
    Konop