eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmplay CD › Re: play CD
  • Data: 2009-05-18 15:17:52
    Temat: Re: play CD
    Od: Tomek <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    lb pisze:
    > zdolowany nagonka na mnie postanowilem wyczerpac droge reklamacyjna prepaida
    > play fresh i pakietu 100 minut ktory sie ulotnil po uplywie 30 godxin .
    > I co proba zalogoiwania sie do zakladki uslugii skonczyla sie komunikatem :
    >
    >
    > Błąd
    >
    > Wystąpił błąd. Spróbuj zalogować się ponownie później.
    > Kod błędu: 1242656058591SCBF400
    >
    > Kozystam oczywiscie z internetu Play i zanim ujrzalem ten komuikat
    > musialem sobie poczekac kolo minuty . Tak ostatnio to dziala :)
    >
    >
    >
    chyba faktycznie nie masz ochoty tego załatwić, tylko chcesz pokazać że
    to Ty miałeś rację
    az

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: