    From: Padre <P...@n...net>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: plazma panasonic - szary ekran
    Date: Fri, 01 Jan 2010 01:29:52 +0100

    W dniu 2009-12-30 11:12, Lukasz Sczygiel pisze:

    > Dobra sam se odpowiem.

    Przecież Ci odpowiedziałem że normalne.

    Ekran plazmowy na płasko potrafi pęknąć, sam jest bardzo delikatny dla
    tego jest za szybą.
    Ale to nie reguła, ja dowiedziałem się o tym dopiero po dowiezieniu
    swojej plazmy na płasko w aucie o twardym zawieszeniu z czego kilometr
    był po drodze gruntowej z dziurami jak ser szwajcarski i nic się nie
    stało:)

    Nie martw się tez o pozostające na tym szarym ślady po ostatnio
    oglądanym programie, po pół roku praktycznie przestają być widoczne, ta
    szarość tez się nieco przyciemni. Plazmy się jakoś docierają:) Przez
    pierwsze 1000 godzin świeca jaśniej i ta szarość jest dość jasna potem
    ekran się przyciemnia do poziomu docelowego i czerń staje się głębsza,
    tak pochodzi do 100000 godzin jeśli będziesz oglądał filmy w
    przyciemnionym pomieszczeniu a jakieś 30000 jeśli ekran będzie służył do
    wyświetlania obrazu w jasno oświetlonym pomieszczeniu co w domu raczej
    nie ma miejsca tylko w różnych poczekalniach czy hipermarketach do
    wyświetlania reklam itp.